Accepterad fjonken | Ban Överklagan [bailybog]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? R4ftyy

Hur lång tid var din ban? 1 dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: vdm ban.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffen valde att temporärt stänga av mig i från fivem servern då han uppfattar det som inträffade som vdm, då det i själva verket var d-sync ifrån min sida till motpartnern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att jag som kriminell med mitt gäng skulle åka och ta över ett drog sälj som vi äger och måste hålla koll på. Det var någon som tog över detta stället och jag var på väg ditåt, jag bemöts då utav en person på vägen till stället. Jag stannar min bil precis innan jag körde in i hans bil, och får sladd. Samtidigt så fryser mitt spel till och är då orsaken till d-syncen, jag märker då inte att han utsatts för d-sync ifrån min sida och jag tror han kört därifrån. Då jag inte kunde se något direkt för mitt spel frös till, jag hade då tydligen d-syncat in i honom o medvetet.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att detta är en felaktig lagt avstängning då jag inte var medveten om att jag krockat in i honom vid denna tid punkt. Ifall jag hade varit vaksam och sätt att jag d-syncat in i honom så hade jag självfallet rpat med honom om detta. Då det är roligare att rpa på saker än att strunta i det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit avstängd ifrån fivem servern vid tidigare tillfällen utav min spelresa här på unive. Stolt är jag absolut inte över mina tidigare avstängningar. Jag vart mycket bannad i början utav spelandet på unive, men det är ingen bortförklaring överhuvudtaget. Men med tiden så har det inte blivit så mycket avstängningar på ett tag, och det är extremt skönt att se att jag faktiskt lär mig utav avstängningarna jag får. Jag har då tidigare varit bannad för, suntförnuft samt powergaming, utav det jag kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda är nog att kolla min omgivning lite extra så jag kan se ifall saker inträffat osv. Och då hade jag kunnat rpa på det och gjort det roligare för motpartnern!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att vara med vaksam.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka