Nekad fjonken | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
548
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/fjonken/

Ditt Hex-ID: 110000139b6f84f

Vad är din discord tagg? fjonken#0001

Vem var det som bannade dig? T4arget

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image (8).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att T4arget valde att banna mig då scenariot i sin helhet inte såg så bra ut ifrån hans perspektiv som jag även kan hålla med om nu när jag fick se det i efterhand.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände precis innan jag vart bannad var att jag hade fått höra ifrån 2 utav mitt gäng att dom blivit beskjutna utav några i ett gäng och deras bil åkte runt i grove street trakterna. Jag väljer då självfallet att åka i mot grove för att försöka kidnappa dessa individer och gå till botten utav händelsen. Efter en stund så får vi då syn på bilen och åker efter den, föraren märker då att han har efterfölje och svänger in till grove klädesbutiken. Medans vi är där så hamnar 2 i mitt gäng i en hetsad diskussion med dom andra individerna som senare resulterar i ett slagsmål. En utav grabbarna drar då upp en glock och i samma sekund som han gör detta märker då en i mitt gäng detta och väljer då att avfyra skott i mot honom med sin tec-9 i självförsvar. Jag sitter då i min bil som stod en aning längre bort ifrån platsen där skottlossningen hade startats, jag väljer då att köra bakom stripklubben som är över gatan ifrån vart det sköts. Jag hoppar då ut ur bilen och är nu på fots och ställer mig så jag kan se platsen ifrån en aning längre bort. Innan jag hunnit komma fram till där jag tänkte ta skydd så åker bilarna iväg ifrån platsen och jag tänker att allt är lugnt. Jag hade tydligen fel om detta och dessa personer kommer tillbaka med sina bilar till skottlossningen som jag absolut inte har någon aning till varför dom gjorde detta då det är grov suntförnuft. Dom väljer då att komma tillbaka för att skjuta ner den kvarstående personen ifrån mitt gäng, jag tolererar absolut inte detta och skjuter när jag får läge till att göra så i syfte om att dom ska bli rädda och fly platsen så jag kan gå och försöka rädda mina kompisar. Dom verkar inte vilja fly platsen och vill istället gå för att döda mig, så dom kör fram till mig med deras vita bil och börjar rikta ur den och i samma veva så vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna avstängningen är bra lagd, jag gjorde fel och skulle utfört ett mycket kreativare och roligare scenario. Jag gör allt i min makt för att förstärka min rp som ska vara rolig för min och andra. Jag tycker inte att jag försökte allt jag kunde i detta fallet till att jag göra ett så roligt scenario. Jag är besviken över min presentation nu när jag får se i efterhand hur det egentligen såg ut ifrån andra individers synvinklar. Jag hoppas innerligen att jag hade kunnat fått en ny chans att kunna bevisa att jag kan prestera extremt mycket bättre i mitt rollspelande på unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad vid tidigare tillfällen här på servern unive, är absolut inte stolt över någon utav mina bans. Jag kan tyvärr inte minnas exakta anledningar för bans jag fått här på unive. Men jag har absolut tagit lärdom utav dom avstängningar jag har tilldelats och kommer även göra det med denna. Jag försöker alltid mitt bästa till att utveckla mitt rollspelande och försöker alltid att rollspela efter att inte bryta i mot servern reglerna som är satta. Det hände mycket i början utav mitt rollspelande att jag samlade på mig avstängningar, saktades ner med tiden då jag tog lärdom utav avstängningarna jag tilldelades. Jag hoppas innerligen att jag hade kunnat få en chans att komma tillbaka och visa att jag vill lära och utvecklas inom mitt rollspel!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat gjort annorlunda i situationen som jag satt i för tillfället är nog att jag skulle istället för att börja skjuta i mot dessa personer för dom precis skjutit ner min kompis. Skulle jag ha gömt mig tills situationen lugnat sig, då hade jag lugnt och säkert kunnat hjälpa mina kompisar ifrån platsen. Jag skulle verkligen ha tänkt innan jag agerade i detta tillfället, då jag hade kunnat gjort detta scenariot så mycket bättre på så många olika sätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har absolut lärt mig utav denna avstängning och jag kommer inte att upprepa detta misstag som jag gjort. Jag kommer att försöka allt jag kan för att förbättra/undvika till att hamna i liknande situationer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag är fullt medveten gällande detta.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka