Inaktuell fjonken | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Ditt discordnamn: fjonken#0001

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag känner att just jag ska bli staff då jag har erfarenheten utav att vara staff och även för att jag vill sitta på den positionen där jag kan vägleda spelarna till att göra rätta och bra beslut så att dom inte blir avstängda ifrån servern osv. samt att jag vill hjälpa till att ta bort allt som orsakar någon slags problematik för serverns rykte och rollspelande. Reglerna som servern har är något jag känner mig extremt kunnig om och det kommer inte att vara något problem att avgöra ifall regelbrott sker eller inte. Jag känner även att jag tappat lusten för att rollspela och vill då försöka lägga min fria tid på att åstadkomma något som gynnar servern positivt. Jag känner att just jag som staff igen hade varit underbart då jag älskade att prata samt assistera spelarna med deras problem. Jag tar alltid den tiden som det behövs för att hjälpa spelarna med deras problem dom stöter på och jag kommer inte att ge mig förens problemet är löst! Jag kommer inte att på något sätt uppföra mig korrupt och ge alla som bryter i mot reglerna åtgärder. Och ifall jag får denna möjligheten om att bli staff igen så kommer jag verkligen visa framfötterna och inte vara en mes på något sätt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag 18:00 - 22:00
Tisdag 18:00 - 22:00
Onsdag 18:00 - 22:00
Torsdag 18:00 - 22:00
Fredag 18:00 - 01:00
Lördag Hela dagen
Söndag Hela dagen

Dessa tider kan variera.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag blev godkänd till medlem 03/14/2022 och spelat sedan dess.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har som tidigare varit mod här på unive och tagit min erfarenhet inom staff yrket därifrån.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är beredd att ta i mot andra arbetsområden än dom jag valt, då jag gillar utmaningar och hade gärna testat på något nytt.

Senast ändrad:
+Rep denna kille/dam har skrivit en duktig o helt ok ansökan tycker han inte har så mycket liv utanför spelet så ta in en till 13 åring som kan göra ditt jobb @Philip320

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka