Accepterad fjonken | Ansökan till Servervakt (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? fjonken#0001

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 18:00 - 22:00
Tisdag: 18:00 - 22:00
Onsdag: 12:00 - 22:00
Torsdag: 14:00 - 22:00
Fredag: 18:00 - så länge jag orkar
Lördag: Heldag
Söndag: Hela dagen till 22:00

Tider kan variera ifall jag har något annat jag måste göra.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Innan jag fick alla mina roller indragna men snabbt fick tillbaka så hade jag varit medlem sedan 03/14/2022, men nu på det medlemskapet jag har nu varit medlem sedan 02/04/2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1013364180184727643/1098988016984412210/image.png
40 avstängningar har jag ifrån min speltid här på unive som varat i över 1 år.

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servakt har till sin uppgift att vara en förebild för andra spelare på servern och därmed tilldelats servervakt perms för att använda dom till att kicka/svbanna folk som inte väljer att följa serverns regler. En servervakt har även till uppgift att använda sina perms på ett bra sätt som inte på något sätt abuse eller för egen vinning. En servervakt har även tilldelats andra perms utöver kick/svban perms så som revive/toggleid perms. En servervakt har då som uppgift att använda sin tillgång till toggleid på allmänna platser för att snabbt se spelarnas id och därefter enkelt kunna ta åtgärder i mot någon som gör regelbrott. Revive perms har en servervakt som uppgift att återuppliva folk som dött utav t.e.x bugg eller någon annan dödsförklaring som inte går att rpa på. Servervakter har även som uppgift att använda sina dv perms till att ta bort övergivna bilar då det ser bättre ut för servern ifall inte massor med bilar bara stod övergivna på vägarna.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt under anledningen att jag vill göra något positivt för denna serverns framgång, och jag känner att det är just det jag kan göra som en servervakt. Jag vill även bli servervakt då jag vet vad det krävs för att vara en servervakt och jag vet exakt vad jag håller på med som en servervakt då jag har erfarenheter inom att just vara det då jag varit servervakt sedan tidigare och även mod på servern. Jag vill även ha den tillgången till att ta hand om dessa spelare som inte kan följa serverns regler på egenhand! Då jag tycker det är extremt tråkigt att behöva tillkalla en staff när man ser någon göra regelbrott och inte kunna handsas med det på egen hand. Det är nog främst att jag vill bli servervakt då jag vill se framgång för servern och även känna att jag varit med och åstakommit denna framgången genom att ta bort alla som inte följer reglerna och därmed underlätta för staffsens arbete.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är något vi vill hålla så långt bort ifrån servern som det bara går och något jag aldrig kommer att göra!
Korruption kan vara alltifrån att en servervakt sitter med toggleid igång under en skottlossning och ser då motpartnerns id och kan då vara förberäd på vart dom står och på vart att skjuta. Att återuppliva dig och eller din kompis där ni t.e.x blivit dumpade efter en skottlossning är att abuse sina revive perms. Att kicka/svbanna någon när dom försöker t.e.x kiddnappa dig är att abuse sina kick/svban perms. Att dva en bil som du precis lagt in ett vapen i för att inte förlora det om t.e.x polisen skulle riktat på dig är abuse. Sedan att inte ge åtgärder i mot dina kompisar som t.e.x lallar och går runt och slåss är att vara korrupt då du ska alltid ge alla spelare dom åtgärderna dom skall tilldelas utan undantag!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka