Accepterad fjonken | Ansökan till Servervakt [Abbe1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjonken

Icke Medlem
Meddelanden
547
Reaction score
28
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad heter du på discord? fjonken#0001

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Måndag: 18:00 - 22:00
Tisdag: 18:00 - 22:00
Onsdag: 12:00 - 22:00
Torsdag: 14:00 - 22:00
Fredag: 18:00 - så länge jag orkar
Lördag: Heldag
Söndag: Hela dagen till 22:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Innan jag fick alla mina roller indragna men snabbt fick tillbaka så hade jag varit medlem sedan 03/14/2022, men nu på det medlemskapet jag har nu varit medlem sedan 02/04/2023.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/998218392106434560/1113464343640690811/image.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift i att ta hand om regelbrytare som man märker av i sitt rollspelande där man antingen inte har tid att vänta på en staff som ska åtgärda regelbrytarna eller helt enkelt bara för att underlätta staffsens arbete genom att ta hand om dessa små till större regelbrytarna så att staffsen kan fokusera på andra regelbrott som försiggår på servern. Dom har även till uppgift att dva bilar som syns övergivna på gatorna för att få en lite bättre rollspels upplevelse för dom andra spelarna då det inte ser så bra ut att det står sönderkörda bilar till höger och vänster vart man än åker. Sedan så har servervakter även till uppgift att visa sin bättre sida för andra medlemmar då man syns som en förbild som servervakt och man skall vara något andra medlemmar strävar efter att vara!

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag vill underlätta staffsens arbete och kunna handskas med regelbrytare när jag ser dom och inte behöva vänta på att en staff ska komma och göra det åt mig när jag likagärna kan göra det själv som servervakt. Jag vill även bli servervakt då jag nyss varit det och känner att jag skötte det riktigt bra och även tyckte det var roligt att kunna hjälpa servern ifrån mina egna händer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är något vi vill hålla så långt bort ifrån servern som det bara går och är något jag aldrig kommer att göra!

Korruption kan vara alltifrån att en servervakt sitter med toggleid igång under ett scenario där servervakten kan använda det till sin fördel att vinna scenariot, där dom kan se motpartnerns spelar id igenom väggar osv. Att återuppliva sig själv som servervakt och eller sina kompis utan en giltig anledning till att göra det är abuse. Att kicka/svbanna någon när dom försöker gå in i ett scenario med dig och eller att du bara kickar/svbannar någon utan en giltig andlening är abuse. Att dva din bil som du har vapen i för att inte förlora dom i mot polisen är abuse. Sedan att inte ta åtgärder i mot dina kompisar som t.e.x lallar och eller gör andra regelbrott är att vara korrupt då du ska alltid ge alla spelarna dom åtgärderna som skall tilldelas, utan undantag!

Senast ändrad:
+rep hundra gubbe erfaren inom rp, passar som sv perfekt!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka