Nekad Fjonkan1 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjonkan1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198117460039/

Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? Fjonkan2#9226

Vad är ditt födelsedatum? 17 April 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Johansson och är en kille på 26 år, Andreas är uppväxt i en fin familj i ett fint område, Hans pappa är advokat och hans mamma är polis och det är därför Andreas alltid har velat bli polis.
Andreas är en snäll och omtänksam person som alltid vill att hans nära och kära ska ha det bra och familj är hans allt, han spenderar mycket tid med sin familj för man vet alldrig när dem försvinner men han har inte haft en jätte bra relation med sin pappa när han var yngre för hans pappa jobbade nästan hela tiden.
Andreas gillar att vara med kompisar och han har även ett stort bil intresse och sport intresse så han tränar väldigt mycke och har alltid gjort.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli medlem för jag är en seriös rpare som vill ha en bra serve att lägga ner tid på och starta upp en serös karaktär på och denna server känns som den rätta.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det som får mig intresserad av unive är att det är många spelare på och den känns att vara seriös och det är de jag söker i en rp server och sen har även mina kompisar rekomenderat denna server för dem har spelat på den ett tag nu.

Hur hittade du Unive? det var några kompisar som har spelat på denna ganska länga så dem rekomenderade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att bygga upp en seriös karaktär och börja skapa kontakter med folk och ha det kul under tiden och jag är även väldigt sugen på att bli polis så mitt mål där är att förbättra polis kåren och hjälpa till att bygga upp den och bli en bra polis.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att bli polis och ha en rolig tid under den tiden jag spelar på servern och även skaffa nya vänner som jag träffar via servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej i nuläget så spelar jag inte på någon rp server alls och jag hoppas att detta kan bli den server som jag kommer att spela på.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka