Nekad Fjonkan1 | Chef-jobb ansökan [Bosse]]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjonkan1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gripen Taxi AB

Vad heter du IRL? Filip

Vad heter du på discord? Fjonkan2#9226

Hur gammal är du? 18 år

Hur många timmar har du på Fivem? 820

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef på Gripen Taxi AB för jag tycker att jag passar jätte bra inom det yrket och jag tror att jag kan starta upp den organisation på ett bra sätt, jag har varit chef på andra företag förut så jag vet hur den delen funkar och hur hård och rättvis man ska vara som chef och hur man ska göra så att alla som är anställda ska trivas och tycka att det är roligt och skönt att gå till jobbet. Jag är en social och trevlig kille som vet hur man ska bete sig mot folk på ett vänligt och bra sätt och det är en jätte viktig del att ha ifall man ska jobba bland folk. Jag har även jobbat på taxi firman innan och den tiden jag var där så tyckte jag det var jätte roligt och det saknar jag ibland så det hade varit jätte kul att kunna få komma tillbaka fast som chef och kunna bygga upp företaget igen.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på Taxi firman innan ett bra tag så jag har varit taxi chaufför ganska länge i mitt liv så jag vet hur man ska möta personer och hur man ska göra för att loka fler att ta taxin för det är ett bra sätt att lära känna nya människor så det är ett väldigt socialt jobb och det är de jag gillar med yrket för jag är en jätte social person så detta jobbet är perfekt för mig.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är en kille på 23 år som heter Mustafa, Mustafa är ganska ny inflyttad i Sverige så han har inte den bästa svenskan men det stoppar inte Mustafa från att vara social och träffa nya vänner. Mustafa har bott i Sverige i cirka ett år nu och han lärde sig mycket svenska den tiden han var taxi chaufför. Mustafa är en väldigt social och omtänksam person han bryr sig jätte mycket om sina nära och kära och vill att alla ska ha det så bra som möjligt. Han är även väldigt driven som person han har alltid jobbat hårt även när han var en liten grabb, hans pappa hade ett företag där dem höll på mycket med bilar och det var där Mustafa spenderade mestadels av av sin barndom han var med och arbetade och hjälpte din pappa med att driva företaget så Mustafa är en väldigt hjälpsam person som verklige vill hjälpa till så mycket som möjligt.
Mustafa gillar även att umgås med sina vänner fast han inte har så många men dem få vänner han har betyder allt för honom så nu hoppas han på att han kan få Taxi jobbet så han kan lära känna nya personer att umgås med.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne varje dag efter 16.00 men tiderna kan variera från 3-6 timmar men jag kommer att försöker vara inne så mycket som möjligt men helgerna kommer jag vara inne minst 4-5 timmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag för det är en riktigt bra server som jag har lärt känna många nya människor på så ifall jag inte får jobbet så kommer jag att försöka få ett annat jobb bara.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka