Nekad Fjonkan | Chef-jobb ansökan [Dansken]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjonkan

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Brittas Lyx & Sportbilar AB

Vad heter du IRL? Filip

Hur gammal är du? 17

Hur många timmar har du på Fivem? cirka 600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För att jag har jobbat på dem olika bil firmorna och i dagens läge jobbar jag på Marja Lisas och är biträdande chef men jag skulle gärna vilja vara chef/ägare på en firma då jag vet själv att jag kommer att klara av de och göra de bästa för firman och dem anställda. Jag har all kunskap man behöver för att jobba på en bil firma och kunskap av att vara chef då jag har varit de på före detta Gunillas.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har all erfarenhet man behöver då jag har varit chef förut på Gunillas och i dagens läge är jag biträdande chef på Marja lisas så jag har den kunskapen man behöver för att klara av att driva ett företag som Brittas.

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter Henrik och är 20år gammal, Just nu bor han på motellet men söker sig en villa som han kan flytta in i med sina bästa kompisar. Henrik har haft ett väldigt intressant liv på de senaste då han har varit anställd på flera olika ställen men han har inte hittat det rätta yrket för honom än men han hoppas att Brittas ska var de perfekta för honom. Henrik har ett stort intresse för motorsport och motorer i säg då han har kört rally när han var yngre, han tränar mycket på sin fritid då han spelar hockey och styrketränar och när han inte tränar eller arbetar så försöker han att spendera så mycket tid som möjligt med sin familj och vänner så dem inte tappar kontakten för att ha en bra relation med sin familj och sina vänner är något av de bästa Henrik vet.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer att vara inne ganska mycket det kommer att vara från cirka 3-6 timmar varje dag och på helgerna så kommer de nog vara mot 5-7 timmar om jag inte har något viktigare i mitt privat liv att ta hand om.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ifall jag inte hade blivit chef så hade jag såklart fortsatt att spela då jag tycker att denna server är en av den bästa jag har spelat på, så vart jag jobbar kommer inte ändra på hur jag ser på servern då jobbet inte är de viktigaste.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? För tillfället så spelar jag inte på någon annan server multistaden är den ända servern jag spelar på och det kommer fortsätta på länge kan jag lova.

Har du läst våra Regler? Jag har läst reglerna, jag brukar läsa dem då och då så jag inte glömmer något så att min rp nivå ska vara så bra som möjligt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka