Accepterad Fjonkan | Ban överklagan [Pontus]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjonkan

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198117460039/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fjonkan

Vad är din discord tagg? #2128

Vem var det som bannade dig? Davicco

Hur lång tid var din ban? 34 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Avstängd pågrund av copbait och suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag bröt väll mot någon/ några reglerna som finns på servern och det ber jag om ursäkt för.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte och sladdade förbi en polis och det kanske var dumt men jag tänkte inte till innan jag gjorde det men de borde jag gjort, och sedan började jag att skjuta mot polisen för jag ville göra ett lite mer spännande scenario men de var tydligen inte något bra beslut för de var tydligen suntförnuft och de ber jag om ursäkt för att jag bröt mot reglerna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag tror inte de var någon felaktig ban för jag bröt mot reglerna och då är de staff/modsen ansvar att ge mig en ban ifall jag inte kan följa/lyda reglerna så de var inte en felaktig ban och jag är ledsen över att jag bröt mot reglerna.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad förut men de var ganska länge sen så jag kommer inte riktigt ihåg hur och vad jag blev bannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka till innan jag gjorde de jag gjorde och följt de regler som finns istället för att bryta mot dem och det vill jag säga förlåt för och jag ska läsa på alla regler så noga som möjligt så jag inte ska bryta mot någon regel i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att jag ska tänka till innan jag gör något och att jag skulle läsa reglerna nogranare så jag inte hade behövt att bryta mot någon regler, så nu i framtiden så kan jag lova att jag kommer göra allt jag kan för att slippa bryta mot någon regler så jag inte behöver få en ban och ni ska slippa att banna mig så jag är ledsen över det jag har gjort men de kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka