Accepterad Fjonkan | Ban överklagan/Bullen

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjonkan

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198117460039/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Fjonkan

Vad är din discord tagg? #2128

Vem var det som bannade dig? Ax3l

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? avstängd på grund av rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag är dum och bryter mot dem reglerna som är gjorde för att servern ska funka så de är jag som har gjort fel här och inte någon annan och det är jag ledsen över.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag stod och tankade bilen vid maken där man köper skott när de var en kille som ville sälja det ställer där man köper skott men då sa jag att jag inte ville det och sedan när jag skulle åka så sköt jag honom för att jag trodde det stället var redzone för de var en kompis som sa att det var redzone där igår. så det är jag som har gjort bort mig här och inte kollat ifall faktan jag har fått stämmer så de är bara mig man kan skylla på och de är jag ledsen över och jag lovar att jag kommer att dubbel kolla saker och ting i framtiden innan jag gör bort mig som jag har gjort nu men jag hoppas att ni kan förlåta mig för de misstaget jag har gjort och att jag kan få en chans till och visa att jag kan rp ordentligt , jag är verkligen ledsen över det dumma misstaget jag gjorde och det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. j det var inte en felaktig ban det va jag som hade gjort fel och de är jag ledsen över och jag kan lova att de inte kommer hända igen det var jag som var dum och trodde det var en redzone fast det inte var de. det var jag som skulle kollat upp det nogare ifall det var en redzone eller inte så detta är bara mitt fel och det vill jag be om ursäkt för.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare men jag minns inte exakt när och varför men jag försöker så gott jag kan för att slippa bli avstängd för de blir bara tråkigt för alla så jag hoppas jag kan få en andra chans och visa att jag kan rp bra och att detta bara var ett misstag som jag gjorde. och jag kommer att läsa reglerna noga igen och dubbel kolla i framtiden ifall de är något jag är osäker på så detta kommer verkligen inte hända igen det var bara jag som var dum och de är jag ledsen över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat kollat upp ifall det var en redzone innan jag gjorde det jag gjorde så det var bara jag som var dum och inte tänkte ordentlig vad jag gjorde så jag ber om ursäkt för det och jag är ledsen över detta. och jag kommer ta detta och lära mig av det så jag kan rp bra och så att dem scenariorna jag är med i kommer bli så bra som möjligt och att inga regler bryts för ifall man bryter mot regler i scenraion så blir de inte kul för någon så jag vill be om ursäkt för det jag har gjort .

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig av bannen och jag kommer tänka till innan jag gör något i framtiden och ifall någon säger att ett ställe är redzone så ska jag dubbel kolla det med staffs och modsen så jag verkligen vet 100% vad jag får göra så jag vill säga förlåt för det jag har gjort jag hoppas ni verkligen kan förlåta mig för jag vill verkligen försöka att rp så bra som möjligt och denna server är bra och den är seriös och det är sådana servrar man vill spela på så jag ska göra allt jag kan så att jag kan spela så seröst som möjligt och jag kommer att läsa igenom reglerna noga nu så jag slipper att bryta mot något i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Tänk noga på reglerna kommer släppa in dig nu men nästa gång kommer jag Neka !

Godkänd

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka