Nekad Fjonkan | Ansökan till Dubbelarbetare [Kazlick]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjonkan

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 17 April 2004

Vad heter du på discord? Fjonkan#0170

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på Mutlistaden ett bra tag, jag började ungefär någon gång i höstats när jag var helt ny i RP. Jag har kanske spelat på Mutli 2-3 månader och under den tid verkligen tagit mitt RPande seriöst, under denna tid har jag gjort allt jag kan för att utveckla min RP.

Hur många timmar har du på Multistaden? Jag har 500 timmar på fiveM och alla dem timmarna är spenderade på Multistaden, och alla timmar jag har spelat på Multistaden så har jag gjort helhjärtat och försökt att göra alla scenarion så serösa som möjligt, och jag är också säker på att jag kommer att spendera många timmar till på denna server då jag tycker att den är en av dem bästa och mest seriösa servern som finns inom svensk RP.

På vilket sätt skulle du som Dubbelarbetare tillföra serverns RP positivt? ifall jag hade varit dubbelarbetare så hade jag tillfört med bra och seröst RP på hög nivå till servern samtidigt som det hade varit roligare för mig att byta från de olika karaktärerna som är två olika personer och har helt olika jobb. Och att ha den möjligheten att kunna byta mellan 2 olika jobb gör RPn extremt mycket mer roligare och spännande. Jag anser själv att jag har en hög RP nivå och jag vet att den bara kommer höjas ännu mer då jag endast RPar med folk som har extrem hög RP nivå. Det finns andra sätt att bidra med RPn positivt än att bara ha en hög RP nivå, om jag hade fått godkänd dubbelarbetare hade jag sökt till något som gynnar både mig själv men också servern, jag hade alltså sökt till ett jobb som gör min RP roligare/ passar min RP stil bra, men också förbättrar servern. Jag hade valt att ansöka till Sjukvården då jag vet att servern är i brist på detta och att Sjukvården inte har så många anställda som det hade behövts.

Hur kan man skilja på olika karaktärer? Det finns massvis med olika sätt att skilja på karaktärer, bakgrunder, utseende, röst, hudfärg, tatueringar Jag tycker själv att röst är det mest effektiva men de andra faktorerna är absolut nödvändiga för att uppnå högre RP nivå. Jag själv hade valt att ha 2 helt olika bakgrunder, personligheter, utseenden mm, den karaktären jag spelar på idag heter Henrik som är uppvuxen på landet och har flyttat in till en storstad vid tidig ålder och han jobbar på en bilfirma idagens läge, och den andra karaktären jag hade spelat på heter Memme Håkansson och är en kille som är adopterad men hans ursprung är Sudan då han var tvungen att bli adopterad då hans föräldrar har försvunnit ur Memmes liv. Något som man ska observera när man har två karaktärer är att ABSOLUT INTE använda någon sorts information ifrån den första karaktären över till den andra eller tvärtom. Det blir då metagaming och förstör då andras RP upplevelse samt att det är ett regelbrott som är oacceptabelt.

Varför ska just du bli Dubbelarbetare? Anledningen till att jag skulle få dubbelarbetare är att jag skulle bidra med rolig och social RP, att kunna vara kriminell och jobba på en bilfirma samtidigt, för ifall man spelar på den kriminella karaktären så kan det vara stressigt och det är mycket som händer och då om man vill ta de lugnt lite så kan man gå över till sin andra karaktär som är bilförsäljare och då kan man ta de lite lugnt då det yrket inte är så stressigt. Och jag hade att balanserat RP på båda karaktärerna så att jag RPar lika mycket så jag inte bara håller mig till en för då finns de ingen anledning att ha dubbearbetare, så ifall jag ser att ingen jobbar på bilfirman och att det är många som är sugna på att skaffa sig en ny bil, så går jag över till den karaktären med det yrket och börjar att arbeta så alla som vill ha en bil får de så inte bilfirman får ett dåligt rykte.

Varför vill du bli Dubbelarbetare? Jag vill bli dubbelarbetare då jag verkligen vill höja min RP till nästa nivå, jag vill jobba som nya yrken för att lära mig ifrån dem samtidigt som jag faktiskt kan väldigt mycket om de yrken jag är intresserad utav. Jag brinner som jag redan sagt för att lära mig nya saker och bli bättre på saker jag redan kan så om jag hade fått dubbelarbetare hade min RP höjts ytterligare och blivit ännu bättre. Och det är en fantastisk möjlighet att ha två jobb som man verkligen brinner för och är intresserade av. Det hade även varit extremt mycket roligare för mig med lite förnyelse i mitt RPande och testa på nya saker, detta hade även gjort att jag blivit ännu mer aktiv än vad jag redan är. Och det hade även varit roligt att införa mer detaljerade scenarion som andra sedan kan efterlikna.

Är du whitelistad på serven? Ja! och jag är även servervakt på servern länge nu för att hjälpa servern få bort lallare som inte tillför någon nytta.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har tyvärr varit bannad för riktigt klumpiga och onödiga saker som tex sunt förnuft och powergaming men jag har lärt mig av det och tagit till mig så det kommer inte bli några fler banns i framtiden.

Har du förstått att vi ställer höga krav på Dubbelarbetare och att den kan bli indragen när som helst och alltid vid bans? Ja! jag har förstått till 110% att ni ställer ett högt krav på dem som är dubbelarbetare och det är en självklarhet för mig, och jag kan garantera att jag kommer att skötta detta snyggt då att vara dubbelarbetare är en sak som jag verkligen vill vara man kan säga att det är som en dröm för mig så jag kommer verkligen inte att sumpa detta ifall jag hade fått den chansen att vara dubbelarbetare. Får jag denna chans kommer jag vara ännu mer aktiv och göra allt för att förbättra det yrket jag kommer jobba inom men också min egna RP så den blir så hög som möjligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej! jag spelar inte på någon annan server för tillfället och jag tror inte jag kommer göra det heller då Multistaden är den server som jag tycker är den bästa för mig.

Finns det något annat du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara säga att jag hoppas att ni kan ge mig denna chansen att bevisa att jag kan rp på ett snyggt sett som dubbelarbetare och jag tror inte ni kommer att ångra er ifall ni ger mig denna chansen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka