Accepterad fjongen | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjongen

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199276670612/

Ditt Hex-ID: 11000014e76be94

Vad är din discord tagg? fjongen

Vem var det som bannade dig? arrekung

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sköt vid mega mall tror jag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. allt började med att jag åkte runt med cykel i gs sedan träffar vi på mattson han lallar extremt mycke slår mig o mina vänner vi var 3 pers han slår av oss från cyklarna jag slår tillbaks 1 gång han fortsätter jag säger sluta och jag ger mig han fortsätter sedan springer jag han jagar mig sen sen springer vi tillbaks han fortsätter och jag börjar fråga om han säljer glock allt detta hände utanför gsp han svara inte han säger bara samma grej om o om igen ed lallig röst sedan bestämmer jag mig för att springa mot den första stegen upp till första mega mall taket och i hönet där väljer jag att rikta han slår mig och jag skjuter han till döds sedan springer därifrån sen väljer han att ressa och gå i noclip för att leta reda på mitt id och skriver m till mig och skriver hur tänker du och sen skriver han jag skriver när du kan hoppa supp sen skriver jag hur tänker du då tar han de som hets sen e de dags för supp ärende och dom säger att de e suntförnuft o skjuta vid mega mall men om de e sunt förnuft kan ni banna alla krim rpare typ för de e skottlossning där jätte ofta jag visar yt videos på att de skjuts på sånna ställen irl han börjar fatta vad jag menar men slutar ändå med en 4 dagars ban

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var lite fel men ändå rätt de som var fel var att jag anser inte att man inte skulle få skjuta vi mega mall

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har blivit bannad och jag minns knappt ingen förrutom min p ban och då logga jag efter 5 min och scenariot var slut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ksk tänk mer på social rp och ksk inte skjutit så öppet

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att it skjuta vi sånna ställen o tänka mer på social rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka