Nekad Fjompe | Whitelist ansökning [BillyBrunsås]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fjompe

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199119441339/

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? Fjompe#0995

Vad är ditt födelsedatum? 24 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är från orten, han är upp vuxen i orten. Hans ursprung är från Sverige och har svensk mamma och pappa. Min karaktär vid namn Loke är inte som de andra i orten han är en svensk kille som inte haft det bra hemma. Nu vill han ut på gatan och jobba sig uppåt i de kriminella nätverken. Loke är 21 år och är ung dum men samtidigt tung.

Varför ska just du bli whitelistad? Just nu tränar jag inget på fritiden och har inte alls mycket läxor så jag kommer vara väldigt aktiv. Jag kommer bidra med humor men samtidigt spela seriöst. jag ser detta som en lite film och kommer ta mycket inspiration från olika filmer jag har kollat på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill spela fivem helt enkelt detta är första gången jag gör det och denna servern känns seriös.

Hur hittade du Multistaden? via fivems hemsida

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre och bättre. lära mig mycket och ha kul kanske träffa någon ny skön människa

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka