Nekad fjolan | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fjolan

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edwin

Vad är ditt discord namn? fjolan

Vad är ditt födelsedatum? 8 Januari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ali Muchmedsson 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig,trevlig och blyg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han kommer från en ssvensk familj , han har haft en bra barndom men vill komma in i det kriminela. Framtidsplaner är att gå med i ett gäng och utgöra olika kriminella grejer

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra personlighet som bidrar till community och håller deet så bra som möjligt ingen som kan kränka en annan spelare utan att jag säger till personen att lägga av ingen toxichet

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man medvetet gör något som gynnar den andra parten, till exempel i en förhandling där man ger efter lite för att få något större senare, i ett spel där man hjälper en annan spelare att vinna för att stoppa en konkurrent, eller i samarbete där båda tjänar på att den andra lyckas.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brytit mot någon regel i fivem, jag har alltid sköt mig

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man ska visa respekt till sina medspelare, Man ska innte vara toxic, man ska iinte hota folk och diskrimmenera dem,man ska inte lalla och man ska följa rp reglerna som gör det så realitiskt som möjligt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag jättegärna vill vara med i erat community och jag har spelar RP förut på centic så är experienced

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor: Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Ali Muchmedsson är född och uppvuxen i Sverige. Han kommer från en tuff uppväxt i förorten där han tidigt kom i kontakt med småkriminalitet. Det började med mindre jobb – springa ärenden, fixa telefoner, och hålla utkik. Han har alltid haft en känsla för gatuspelet, men kände att Sverige var för litet för det han ville bygga. Ali vill klättra in i den kriminella världen, börja smått med leveranser, rån och häleri. På sikt vill han skapa sitt eget namn, sitt eget gäng och börja ta över delar av staden. Pengar, makt och respekt är målet – och han är redo att göra det som krävs. Här är en utvecklad version:cool:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka