Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099040062/
Vad är ditt namn i verkligheten? Hektor
Vad är ditt discord namn? hekkes discord#0769
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2005
Berätta om din karaktär. Jag kommer berätta efter han blev av med sitt medborgarskap/whitelist. Johan körde för fort i staden då han var tvungen att skynda sig till sjukhuset eftersom hans vän låg döende i passagerarsätet. Han skyndade sig men polisen stoppade honom. Johan hann inte ens förklara sig för polisen innan han blev utskickad ur staden i några månader. Nu när Johan är tillbaka i staden försöker han få medborgarskap men det är extra svårt eftersom han han inte sluta tänka på hans bortgångne vän.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom jag kan mycket om bilar, älskar motorer och gillar att skoja till det med kunder. Jag brukar vara inne på fiveM nästan hela tiden och det är bra eftersom då har vi alltid minst en man som jobbar. På min kompis FiveMserver Ensharper roleplay var jag mekonom och det tyckte jag var kul och där fick jag testa på hur det var att jobba som mekonom och prata med kunder. Jag var ju bara borttagen från servern ett litet tag och jag kan ju fortfarande allt som en meko behöver kunna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom roleplayen är så himla bra och att alla är så snälla. Servern är också stor och då är man tvungen att hjälpa många för på de flesta andra servrarna måste man vänta länge på att någon ska komma in och be om hjälp.
Hur hittade du Unive? Jag har länge letat upp bra roleplay servrar men jag har inte hittat någon innan som är lika bra som Unive och jag hittade den genom att gå in på många svenska FiveM servrar och så kollade ja runt till och börja med och sen pratade jag mycket med staffs.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och hjälpa andra så att de också har kul. Jag vill också växa som person genom att vara mer lugn när någon pratar eller hetsar mot mig. Det skulle också vara roligt att få nya kompisar och lära sig lite hur andra har det.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på Unive för jag vill fokusera på just min karaktär Johan Bojanic.
Vad är ditt namn i verkligheten? Hektor
Vad är ditt discord namn? hekkes discord#0769
Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2005
Berätta om din karaktär. Jag kommer berätta efter han blev av med sitt medborgarskap/whitelist. Johan körde för fort i staden då han var tvungen att skynda sig till sjukhuset eftersom hans vän låg döende i passagerarsätet. Han skyndade sig men polisen stoppade honom. Johan hann inte ens förklara sig för polisen innan han blev utskickad ur staden i några månader. Nu när Johan är tillbaka i staden försöker han få medborgarskap men det är extra svårt eftersom han han inte sluta tänka på hans bortgångne vän.
Varför ska just du bli whitelistad? Jag ska bli whitelistad eftersom jag kan mycket om bilar, älskar motorer och gillar att skoja till det med kunder. Jag brukar vara inne på fiveM nästan hela tiden och det är bra eftersom då har vi alltid minst en man som jobbar. På min kompis FiveMserver Ensharper roleplay var jag mekonom och det tyckte jag var kul och där fick jag testa på hur det var att jobba som mekonom och prata med kunder. Jag var ju bara borttagen från servern ett litet tag och jag kan ju fortfarande allt som en meko behöver kunna.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom roleplayen är så himla bra och att alla är så snälla. Servern är också stor och då är man tvungen att hjälpa många för på de flesta andra servrarna måste man vänta länge på att någon ska komma in och be om hjälp.
Hur hittade du Unive? Jag har länge letat upp bra roleplay servrar men jag har inte hittat någon innan som är lika bra som Unive och jag hittade den genom att gå in på många svenska FiveM servrar och så kollade ja runt till och börja med och sen pratade jag mycket med staffs.
Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha kul och hjälpa andra så att de också har kul. Jag vill också växa som person genom att vara mer lugn när någon pratar eller hetsar mot mig. Det skulle också vara roligt att få nya kompisar och lära sig lite hur andra har det.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar bara på Unive för jag vill fokusera på just min karaktär Johan Bojanic.