Accepterad Fizzybublech | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099040062

Vad är ditt namn i verkligheten? Hektor

Vad är ditt discord namn? hekkes discord#0769

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Bojanic, Han hade det svårt som liten då han var tvungen att flytta runt i en massa fosterhem. I tidig ålder drogs han in i kriminalitet och fortsatt på den vägen.

Många år senare ansöt han sig till ett motorcykel gäng (Satan soldiers). Johan gjorde en massa hemska saker och han ångrar allt ihop.
Nu försöker han att byta namn och hjälpa så många så möjligt.
I hans nya liv vill han bli en bra bilförsälgare och sluta med dorger.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli whitelistad eftersom jag kan mycket om bilar, älskar motorer och gillar att skoja till det med kunder. Jag brukar vara inne på fiveM nästan hela tiden och det är bra eftersom då har vi alltid minst en man som jobbar. På min kompis FiveMserver Ensharper roleplay var jag mekonom och det tyckte jag var kul och där fick jag testa på hur det var att jobba och prata med kunder.

Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag älskar att att få folk att skratta. Jag har spelat mycket på denna server och då har jag varit med i Satan Soldiers men jag blev bannad och då orkade jag inte göra en appeal eftersom det bannade fel person och då var jag bara trött.

Men nu har jag hemtat mig och jag älskar verkligen Role Play, jag har roleplayat på många servrar men Unive är verkligen den bästa.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag vill bli whitelistad på just denna server eftersom roleplayen är så himla bra och att alla är så snälla. Jag har spelat mycket på servern och jag vill inte att all min tid ska ha varit i onödan.

Hur hittade du Unive? Jag har länge letat upp bra roleplay servrar men jag har inte hittat någon innan som är lika bra som Unive och jag hittade den genom att gå in på många svenska FiveM servrar och så kollade ja runt till och börja med och sen pratade jag mycket med staffs.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag ska bli bättre på att förhandla med andra och jag vill förbättra min humor. Jag vill kunna komma på roliga repliker bara sådär. Så om det är en jobbig sittuation kan man skoja lite och det är en stor del av min karaktär.
Jag vill också få så många så möjligt att skratta och ha det kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha en en häftig bil men det är bara en liten sak. Jag vill få mer vänner som jag kan skoja med. Jag vill också få sålt många bilar och sen vill jag bli promotad inom bilfirman.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag spelar bara på Unive för jag vill fokusera på min karaktär

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka