Accepterad Fizzybublech | Ban överklagan (Wagner)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099040062/

Ditt Hex-ID: 110000143e0513e

Vad är din discord tagg? hekkes discord#0769

Vem var det som bannade dig? ~^4Anders

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: suntförnuft ~^4Anders. Återstår: 4 dagar 22 timmar 23 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror at jag blev bannad för att jag körde lite för fort inne i staden. Men jag hade bråttom de 2 gångerna jag gjorde det och det var för att jag antingen körde någon till sjukhuset eller så var det för jag hade bråttom till någon som behövde hjälp. Och jag tänkte att det inte spelade någon roll att köra så fort eftersom jag såg ingen annan på vägen som jag kunde krocka in i eller bli påverkad. Men jag förstår att det var oansvaret men jag tycker att jag borde fått en varning istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Precis innan jag blev bannad hade jag stått AFK i någon minut och när jag kom tillbaka var jag bannad. Jag hade kört till valmo stället innan jag gick afk men då hade jag ingen sportbil utan en Saab som är rimlig att köra 2 meter på en liten grässlätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte var en felaktig ban eftersom jag bröt mot en regel men jag tycker att jag borde blivit varnad istället. Såklart hade jag bråttom och i min personbeskrivning skrev jag att Johan utvecklas till att bli mer och mer kriminell och bryter fler och fler lagar. Jag tycker också att det var ett ganska hårt straff eftersom jag körde lite för fort men jag hade som sagt anledningar båda gångerna. Det var efter jag körde fort jag fick reda på att det var farligt men jag tycker att jag bara borde fått en bot av polisen eftersom det kan hända i verkligheten.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte varit bannad.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade så klart inte kört så fort men också tänkt "Vad är konsekvenserna och måste jag just göra det här?" Jag hade också kunnat fråga några staffs om det var okej eftersom jag just var lite osäker på den delen. Och jag borde inte gjort det om jag var osäker.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att dubbelkolla saker och att man inte ska göra saker när man är osäker på vad som är rätt. Jag här också läst igenom reglerna en gång till och då insåg jag att jag inte tänkt så mycket tidigare på vad som är rätt eller om jag verkligen borde göra det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka