Nekad Fizzybublech | Ban överklagan [Dralle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hekke

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199099040062

Ditt Hex-ID: 110000143e0513e

Vad är din discord tagg? Hekke#0769

Vem var det som bannade dig? Dralle

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit permanent avstängd för: Nazism ~^6 Dralle Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom jag betede mig dåligt när jag blev behandlad illa. Jag har pratat med Dralle (han som bannade mig) och jag inser att jag gjorde fel och att det var jättedumt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad slog en kille ner mig för att jag har ped. Då blev jag såklart förbannad och började prata på mitt mordersmålsspråk eftersom jag var stressad. När jag hade börjat prata tyska satt jag i ett discord samtal och försökte leka rolig så jag började säga dumma saker om personen som slog mig. Jag följde efter honom ett tag och till slut sa jag det hemska ordet/ namnet Hil H!ter. Efter jag sa det stängde jag av och tänkte på vad jag hade gjort och jag insåg att det var försent. Så jag drog till gymmet för att rensa mina tankar och när jag kom hem och skulle be om ursäkt var det redan försent. Jag hade över 15notiser på min dator som undrad evad som hade hänt. Jag trodde att de skojade men när jag skulle gå in på Unive-dc så såg jag att jag inte var medlem eller krim.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var absolut inte felaktig då jag betede mig som en riktig idiot. Jag förstår om jag inte blir unbannad men jag tycker att jag förtjänar en andra tjans eftersom jag har donerat och laggt så mycket tid på servern.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De tidigare bannsen var för länge sedan då jag var ny till rp. De var för cirka 3-4 månader sedan men min nyligaste ban var för cirka 3veckor sedan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt före jag sa de jag gjorde och jag borde inte fallit för grupptrycket i discorden. Jag kunde ha gjort så många saker anorlunda som tänkt före jag prata, inte spela dagen före ett prov för då är man stressad och jag skulle inte brytt mig vad de andra tyckte.

Det har gått några veckor nu och jag saknar verkligen denna server då det har blivit en del av mitt liv.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Jag har mognat lite på de här veckorna och jag ser fram emot att mogna ännu mer i frammtiden om jag blir unbannad.
Jag har också lärt mig att man inte ska sitta i ett samtal när man spelar eftersom då är det lätt att leka clown.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja förstår reglerna.

Anledningen till varför jag nekar är för att jag tycker att om man skyller på att man är stressad inför prov och då använder det som anledning till att man sa nazistiska saker. Sedan så nämner du väldigt många bortförklaringar som låter helt orimliga för att snacka om sådana hemska saker som du sa. Sök igen om 7 dagar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka