Nekad fizzy18912 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fizzy18912

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199562817538/

Ditt Hex-ID: steam:11000015f850002

Vad är din discord tagg? fizzy1891

Vem var det som bannade dig? ingen de var klakso men en sak jag inte fattar är varför ficvk jag en klaksko ban från ingenstans när dem andra som hade tagit emot vapen från en moddare bara fick en vanlig pban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-18 170037.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vart nyss unbanned av 320 för en pban skulle gå in på unive för första gången på 3 månader och så är jag klakso bannad för ingen anledning,philip godkände min vanliga ban överklagan igår från en pban och nu när jag ska gå in är jag klakso bannad och jag fattar ej anledningen till det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. klakso fattar inte varför den är där eftersom att jag först fick en vanlig ban,hoppas jag får komma tillbaka och rpa på unive för att jag saknar tiden man hade på unive,kommer köpa krim igen och kanske ped.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de var en rätt ban eftersom att jag var så vapen kåt och borde rappoorterat in att han hade för bra saker för att det skulle vara sant,borde ha tagit mitt ansvar som staff och tagit tag i det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. blivit bannad för maskerad på offentliga platser,lärde mig att inte vara maskerad på offentliga platser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? hade kunnat rapportera in de till mod+ och tagit tag i de eftersom att jag hade de ansvaret som staff men jag valde att ta emot 3 bra vapen istället för att vara kvar på unive något som jag ångrar grovt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att alltid rapportera in regelbrott som begås och att ta mer ansvar. nu har jag varit borta ifrån unive i 4 månader och vill verkligen komma tillbaka. dem som vart bannade med mig är tillbaka på unive för 2 månader sen och dem var staffs också

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja självklart

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka