Nekad fizzy pop | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fizzy pop

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad är ditt discord namn? torkaddmango

Vad är ditt födelsedatum? 26 April 2009

Berätta om din karaktär. Per är en avslappnad man i 20 års åldern. Hans dagar präglas av lugn och ro, både på jobbet och hemma. När helgen närmar sig, öppnar Bengt upp en helt annan värld för sig själv – en värld där motorernas dån och blanka karosser spelar huvudrollen. Hans stora passion? Att köpa bilar.

Per tar verkligen sin tid när det gäller att hitta rätt bil. Att besöka bilaffärer och auktioner ger honom en speciell glädje och fungerar som ett avkopplande avbrott från den hektiska vardagen. Hans bilinköp är noga planerade och väl övervägda, och varje bil han väljer berättar en bit av historien om hans liv och resa.

För Per är bilar mer än bara fordon. Han älskar att utforska de olika modellerna och märkena, från klassiska favoriter till de senaste innovativa bilarna på marknaden. Hans garage blir som ett museum där varje bil representerar en unik del av hans personlighet och intressen.
Det är inte bara för egen skull som per älskar bilar. Hans vänner vet att han är en riktig bilentusiast och vänder sig ofta till honom för råd när de själva är på jakt efter en ny bil. Per delar gärna med sig av sina kunskaper och erfarenheter för att hjälpa dem att göra rätt val.

Den här passionen för bilar ger Per l en extra dimension av glädje och nöje i livet. Hans ödmjuka entusiasm smittar av sig till de omkring honom och skapar en positiv atmosfär. För Per är bilarna inte bara fritidsintressen, de är en del av hans livsstil och en källa till konstant glädje.
Per har haft en liten tuffare uppväxt där han hittade på diverse busheter och det är det som har byggt upp honom till det han är idag. Han har haft lite problem med droger och jobbet är något som har gjort så att han har lyckats att hålla sig borta från drogerna och även hans fritidsintressen för bilar och bilköp. Han har en förhoppning att någon gång i sin framtid få chansen att jobba som bilförsäljare som han har drömt om i hela hans liv, och förhoppningen är att denna önskan någon gång kommer att gå i uppfyllelse och han kommer att ge allt fram tills att han får den chansen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag skulle bidra med en bra och rolig rp nivå och försöka få en så bra rp nivå runt om mig som möjligt. och är en social person och kan alla regler i fivem svergie

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att tex att om man är i ett scenario när man blir jagad av polisen att man kan bromsa lite eller tex kroka för att de ska ha lite skans att komma ikapp och inte bara spela för sin egna vinst

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ? Exempelvis FEARRP, dvs att man värnar alltså om sitt liv, man spelar som om man verkligen har ett liv, exempelvis om jag blir riktad med pistol mot mig försöker jag inte leka hjälte eller springa därifrån, en annan regel som jag tycker är viktig är COPBAIT som inntebär att man försöker få polisens uppmärksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat fivem i några år nu och har ägt några servers förut som hade runt 30 spelare på den tiden

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka