Nekad FizZyシ | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FizZyシ

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? pontus lindholm

Vad är ditt discord namn? fizzy6508

Vad är ditt födelsedatum? 14 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Axel Ohlsson föddes den 14 juli 1999 i en små fattig familj i Nyköping. Redan när Axel var 3 år drog hans pappa från familjen och lämnade Axel, sin mamma och 2 systrar ensamma. efter 2 år träffade mamman en ny man, de var då Axel började i skolan och allt gick snett det fanns ingen som kunde stötta honom, Axel hade många kompisar när han var ung men med senare år gled dom isär och han började hänga med fel folk, Han började med droger började skolka och bråka i skolan, Men nu när han växt upp så vill han bli nått stort inom företag eller droghandeln. Men i grund och botten är Axel en skön och skämtsam grabb, Men när de väl händer nått så kan de smälla. Nu 2024 är han fortfarande ensam och så har han flyttat till en ny stad, och han söker vänner dagligen för att kunna växa fort, han börjar med små företag och droger med mera och samlar upp små pengar för att få en stabil ekonomi, som senare kan bli nått stort,

Vad kan du bidra med till serverns RP? När jag väl har lärt mig lite om staden så kan jag finnas som hjälp till dom nya, jag vill bidra med roligt fartfyllt och skönt häng, ska försöka mitt bästa att få alla i staden att ha kul med rätt rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska agera på ett sätt som bidrar till en intressant och realistisk upplevelse för alla inblandade. Man ska vara villig att förlora eller ta en mindre fördelaktig position om det förbättrar rollspelsupplevelsen för motparten och gör scenariot mer trovärdigt och underhållande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Här är några exempel: Kapitel 5 paragraf 2: Man får inte avrätta någon under ett personrån. Detta är för att säkerställa att alla spelare har en chans att fortsätta sina rollspel och att inte förstöra spelupplevelsen för någon genom överdrivet våld. Metagaming: Man får inte använda information som man fått utanför spelet för att påverka sitt rollspelande. Till exempel, om du hör något på Discord som din karaktär inte kan veta i spelet, får du inte agera på den informationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja men endast på engelska servar, med små dåligt rp, därför jag sökt hit för att uppnå så bra rp som möjligt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Allt jag vill är att få och ge en så bra spel upplevelse som möjligt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka