FizZyシ
Icke Medlem
- Meddelanden
- 23
- Reaction score
- 0
Blacklist-referens
ID: 875 — Moddare
Anledning: fuskare
Personal: 8mod
Datum: 2026-05-02
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag började modda/fuska för att det var typ alltid 1-10 fuskare i alla gäng, så krim rp var fuckt, där av började jag med, för att kunna ha en chans att överleva en dag på unive, vad som hände när jag blev bannad var att jag åkte runt i min bil sen kom en staff och ville dra in mig i dc samtal och visade dom direkt att jag fuskade ingen ide att försöka gömma det eller nått var ärlig direkt och visade fusket, men har bara använt mig av silent aim samt wh
Tar du ansvar för det som hände? JA
Vad har du lärt dig sedan dess? att man inte kanske ska göra samma sak som motpartnern gör
Varför ska vi ge dig en till chans? just för att andra fuskare får andra spelare att börja fuska typ de som hände mig,, samt att jag lagt en del pengar på denna server och har länge velat hjälpa staff teamet att hitta fuskare då jag vet hur sånt ser ut och vart man hittar dom, tappat lixom 2-3 inköp + ped och mer som jag lagt på gäng mm men förstår er om ni inte vill ta tillbaka mig, många inne på server digga mig/min rp
Har du bevis som stödjer din överklagan? är blacklistad har fuskat, detta borde räcka
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja