Accepterad Fixzyzz | Medlem ansökning [Kevin Cow] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fixzyzz

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Fixzyzz

Vad är ditt födelsedatum? 22 Oktober 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Gustav Björk 1998-10-10

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Glad, Trevlig och Rolig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Gustav Björk. Han föddes 1998 i en liten by på gränsen mellan finland och sverige men när han redan var 2 år flydd han och sin mamma från Gustavs pappa som misshandlade Gustavs mamma Ingrid. Gustav har hoppat mellan job och job och alldrig kunnat hitta något som han tyckte om hans största dröm är att en dag bli ambulans förare och rädda människor som är skadade. I tilfället höller Gustav på med att utbilda sig till rörmokare men han klarar inte av det han tycker det är så tråkigt men han har hört att det är ett lätt att hitta job som rör mokare och man tjänar kanska bra av det. Men han har alltid tanken att hoppa av och utbilda sig till ambelans förare istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidar med en bra rp nivå och vara en bra med människa på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara gör det som blir bäst för dig utan att du även gör något som gynnar båda

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Självklart har jag brutit mot regler vem har inte gjort det någon gång. T.ex när jag var ny till rp så råkade jag använda mig av powergaming. Då jag körde in i en vägg med en bil i en bil jakt och bara åkte där ifrån som att inget hade hänt detta gjorde jag för att jag var ny och inte visse vad powergaming var för något

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm Att man inte får använda sin bil som vapen, Rdm att man inte får döda någon utan anledning, copbaiting Att man medveter gör så man blir jagad av polisen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Din Medlemskaps ansökan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka