Nekad Fixiloop | Whitelist ansökning [Liam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fixiloop

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/tqd-hjgq/fdqvpbbb

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? @Fixiloop#7924

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2005

Berätta om din karaktär. (Jag är inte bra på att skriva långa meddelanden) Min karaktär heter Liam Stenkvist han är 19 år gammal. Han har inte så mycket känslor och gör det mesta för pengar men dom han inte har något och göra med är han väldigt trevlig mot. Han är intresserad av fordon och pengar han är en snabb lärare med det vill säga han lär sig snabbt men han är väldigt osocial och introvert människa så han kommer vara i bakgrunden.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med bra seriösa rp händelser och jag kommer bara köra för att ha roligt jag kommer göra mitt bästa att inte bryta mot regler och jag kommer göra mitt bästa för att inte slösa er tid med att acceptera mig. Jag vet inte vad mer jag kan säga.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli Whitelistad här för att ni verkar vara en bra server med seriös staff och med bra spelare den här servern stack ut till mig med hur aktiv den verkar vara.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade server via ett ad på FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspel är att skapa roliga situationer för både mig själv och andra spelare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Just nu spelar jag inte på någon annan server men vid tillfällen spelar jag på en server som heter CoreRP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka