Nekad Fixiloop | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fixiloop

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/TheGeeseAreTakingOver/

Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? FixaGoose#4280

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anton Odinsson och han är 19 år gammal.

Anton är blyg men bryr sig om sin hälsa in särskilt mycket såklart så bryr han sig om sitt liv och vill inte dö men han skulle kunna gå till längder som att döda en väldigt populär person om han har redskapen och får nog betalt för det.
Enkelt sagt han har inga gränser och kan göra vad som helst om han tjänar på det.

Anton bryr sig inte särskilt mycket om andra personer som han inte känner men om man blir en nära vän till Anton så ger han en odödlig lojalitet till personen.

Anton har ett stort intresse för fordon av alla typer. Han har även ett stort intresse av vapen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive eftersom jag är aktiv och lojal till Unive. (är inte med i någon annan FiveM server)

Ja jag är blyg (beror på mentala saker) men jag tror en tystlåten medlem med en karaktär som har viljan att göra nästan vadsomhelst för pengar.

Med mig som medlem på Unive så kommer ni få en person med en karaktär som kommer tillverka och upplyfta RP kvaliteten hos andra medlemmar genom att kunna vara en "middle man" och min karaktär och jag skulle till stor del kunna hjälpa till i exempel bråk RP där ena personen vill att jag ska kanske råna personen eller även döda personen och den personen skulle då kunna ringa mig och beställa en yrkes rån/mord och med det skulle inte bara privat personernas RP lyftas då en okänd människa kommer in och rör om i deras värld men även polisens RP då dom måste inte bara lösa ett mord men måste även lösa vem som betalade mördaren att göra det.

I en kort sammanfattning. Även fast jag är blyg och har jag och min karaktär en stor chans till att bidra i andras RP och göra deras RP roligare och mer komplicerade som kan betyda att personerna och karaktärerna har roligare och får en generellt bättre upplevelse på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Råkade svara denna frågan på frågan över samtidigt som jag svarade på den frågan.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna tillåta att motparten kan vinna över en själv och att man ska kunna hålla RP med det och inte låta nån irritation. gå ut på dom både IC och OOC

Hur hittade du Unive? Jag hitta Unive på FiveM men jag valde just er eftersom jag har tidigare sätt er och personer som spelar på eran server på sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka