Accepterad Fiveg | Medlem ansökning [BATTULGA]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiveg

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198280022774/

Vad är ditt namn i verkligheten? Joel

Vad är ditt discord namn? Fivestar#3312

Vad är ditt födelsedatum? 13 February 2006

Berätta om din karaktär. Han heter Benji Williams, han är 25 år gammal, uppväxt i Sverige, född i England. Benji blev uppväxt i en engelsk familj han bodde i london i ett radhus, hans liv var rätt tufft han blev mobbad för sin storlek och hans mamma hade inte tillräckligt med mat, så många dagar åt han inte mycket med mat då mamman inte hade råd.
Men även fast han levde ganska fattigt så blev han inte mobbad för det han blev mest mobbad för sin vikt och storlek men eftersom han va så stor så kunde han oxå stå upp för sig själv och visa vem som bestämmer när nån sa nånting men när han kom hem va han väldigt ledsen. Men Benji var inte den som snackade skit om andra han var en tyst person som nästan aldrig pratade förutom när nån sa nått till han.
Varje dag vaknade han med ångest och vägrade gå till skolan. Tillslut blev det nog för han. Han började hänga i dom dåliga kretsarna började råna folk på gatan och ta klasskamraters saker i deras väskor och en dag blev han påkommen då va han tvungen att byta han skola.
Hans liv blev 3 gånger bättre eftersom ny skola, och han träffade en vän som heter sven och dom blev skit bra vänner och upptäckte massor tillsammans, men sen efter ett tag började dom glida ifrån varandra och Benji startade med att hålla på med att råna och sälja knark.
han började sälja knark efter skolan i farliga områden vilket han tjänade mycket på, så en dag hade han lagt in pengar i en liten kopp så han och hans mamma tillsammans kunde flytta till sverige.
i sverige hamnade han i en ny krets med inte heller så bra personer. men han blev tillslut tagen av en civilpolis som låtsades vara en köpare.
Benji blev intagen i häktet och sedan rakt in i fängelset i 2 år. Han blev utsläppt och sedan levde ett relativt vanligt liv i ca ett år nu och har tagit beslutet at fokusera på hans liv och lämna det gamla bakom sig och försöka hitta ett nytt och fint jobb, men Benji har ett temprament så får han inte jobb så kan det gå dåligt för han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på unive för ja känner att ja vill lira på en bra ock skön server och känner mig mer mogen ohc att ja kan klara av rp nivån, vill också bli medlem för att kunna skaffa wl jobb då jag tycker det värkar nice, vill också ha wl så ja sedan kan bli krim inell för ja tycker att enligt mig kan ja rpa lite bättre som krim men det är nog för ja tycker det är roligast också.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Tycker servern är bra och det är många spelare samt att det är strikt med regler så det blir en bra rp nivå, då spelarna är så många bilr den bra rp då man stöter på folk konstant vilket är väldigt kul. sen tycker jag det ser nice ut när alla streamers spelar och jag gillar RPn som fan.

Hur hittade du Unive? Spelade på Multistaden innan och har känt till den sen dess och den ligger ju på server listen varje dag, sen spelar nån av min vän där och hade spelat med dom. Sen innan körde ja ju som sagt men sen kollade jag på några streamers och Philips stream och tyckte staffsen verkade bra och dem var strikta och hjälpte till mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål är att skapa bra scenarios med andra och visa en hög rp nivå och skaffa det ja vill ha tex bilar och så, men spelar helst för bra scenarios och jobbar upp mig inom jobb så ja får råd med det ja vill ha. Äga nått företag eller vara chef på nått jobb är nog mitt mål

Vad har du som mål att uppnå på Unive? vara en skön typ inget bråk omkring mig hjälpa till om det behövs och sprida positiva vibes. Ha det roligt se till så alla som är med i nått av mina scenarios också har kul medans dem RPar så sammanfattat Sprida glädje och ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka