Accepterad five | Ban Överklagan [znapix]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Jäger06

Icke Medlem
Meddelanden
48
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198451341112/

Ditt Hex-ID: 11000011d453738

Vad är din discord tagg? jager1354

Vem var det som bannade dig? znapix

Bild på banmeddelande: Skärmbild (6).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag gjorde ett fel då jag åkte för snabbt utan för piren stationen då man inte får göra det men jag viste inte om denna regel att man inte får åka för snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt i torget och sen ville jag åka till piren så tog jag min motorcykel och börja åka mott piren och så kom jag och åkte för bi polis stationen vid piren och jag körde i full fart och jag trodde man fick göra detta och jag visste inte denna regel då det är många som åker snabbt förbi där.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta är nog en riktig ban men jag viste inte denna regel då det är många som kör för snabbt där och inte tänker att det är en polis station där och man vill bara snabbt fram och detta har jag lärt mig och kmr inte göra om det är bra nu för nu så vet jag denna regel och kmr ABSOLUT inte göra detta igen och kmr stanna på röd ljus och köra i den hastigheten som det är utanför

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för powergaming då det var en bugg så jag flög ut ur bilen och då hade jag på mig bälte men ändå flög ur

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle tagit de mer lugnt samt stanna vid rödljus och köra i den hastigheten som är på den vägen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig jätte mycket kmr ABSOLUT inte göra om detta, ha en bra dag:)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka