Nekad Fitim Gashi | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fitim Gashi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Fitim Gashi

Vad är ditt discord namn? Unc

Vad är ditt födelsedatum? 25 September 2000

Berätta om din karaktär. Jag är en alban från skåne som nyligen flyttat till unive. Jag är här för att bygga ett namn

Vad kan du bidra med till serverns RP? Social, Ambitös, Alban från albanien. Hård arbetare. Följa regler och få en bättrre upplevelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Undvika våld och försöka ta sig åt så mycket man kan i vinst, men alltid undvika och döda eller skada en annan person

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Det sista du vill som Kriminell är att hamna i trubbel med Polisen. Därför ska man ha ett diskret förhållningsätt till Polisen, vilket innebär att man inte ska avslöja sin Kriminalitet eller Gäng/Organisation. Vid personrån får du inte avrätta offret. De ska alltid ha möjligheten att värna om sitt liv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Först gången men jätte sugen på lära mig

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är här för att stanna och bygga mitt namn. sprida kärlek och hoppas på en bra upplevelse

Nekad. Utveckla mycket mer i din karaktärbeskrivning och vad du kan bidra till serverns RP. Läs på om motpartens vinst i ett scenario och tänk om frågan. Kolla även igenom reglerna på servern och ge några exempel på dem. Kan även ej hitta dig i dcn, är det rätt namn du skrivit? Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka