Nekad Fiskpinnen | Medlem ansökning [lazer73]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lulle.

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? 1.fiskpinnen

Vad är ditt födelsedatum? 10 Juni 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Gigo Dinero och är född 2000-09-13

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Trevlig, snäll, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Gigo föddes 2000 och när han bara var två år gammal så flyttade han och hans familj till Italien. Han växte upp som en italisk kille och han trivdes när väldigt bra. Men när dom började bygga nya och moderna hus så kunde han inte stå ut mer. Han bestämde sig för att flytta iväg från sin familj för att hitta ett nytt ställe som Gigo gillar och trivs vid. Han började backpacka runt i olika länder som Tyskland, Frankrike, Spanien osv. Tills han kom till Unive. Han ville flytta in men han fick inte medborgarskap så nu har han bestämt sig för att försöka att bli medborgare i staden Unive

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidrag med en rp som är rolig för alla parter. Jag kommer komma som en trogen spelare och hjälpa servern med att få bort möjligtvis folk som bryter mot reglerna.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att ett scenario inte ska vara tråkigt bara för att du förlorar eller motparten. Med enklare ord. Det är att ett scenario ska vara roligt från båda parterna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja. Jag råkade vdma en kille. Jag ångrade mig direkt och sen så försökte jag överklaga den. Det funkade inte och då så behövde jag lära mig av mitt misstag. Efter de så vdmade jag ALDRIG igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Exempel 1 (VDM): Detta är en regel som ska följas till 100%. Det kan vara lätt att bryta mot denna regeln men det är verkligen inte bra när någon bryter mot den. Exempel 2 (Fear rp) Det är även en riktigt bra regel och den står för att man ska vara rädd när man t.ex. har ett vapen mot huvudet. Exempel 3 (Sunt förnuft) : Det är en riktigt viktig regel och en regel som alltid ska följas. Den står för att man ska ha en logisk tänkande.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inte något jag kan tänka på

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit sin intervju

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Tillbaka