Accepterad Fiskmåsenabdi | Medlem ansökning [Rraayce]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin022

Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? abdul rasak

Vad är ditt discord namn? fiskm1senabdi44

Vad är ditt födelsedatum? 19 September 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär i Unive heter mohamed jabboll Han är 22 år gammal och född 2000. Min karaktär växte upp i en dålig familj där han har blivit slagen flera gånger. Han hade många vänner men fick aldrig gå ut. Hans största dröm var att bli polis då hans store bror började lägga vapen i hans rum så han skulle bli slagen. Han började plugga mycket med bilar för han tänkte bli bilmekaniker som första jobb. Han satsade jätte hårt för att få jobbet. Då han bara ville jobba så han kunde flytta själv så han kunde vara fri. Så han kunde skaffa en fru och barn men de var jätte hårt så han fick bara sitta och plugga varenda dag och nästan hela tiden för han hade ingen telefon eller något det ända han fick göra var att kolla på tv i 10 minuter på helgen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med social och bra rp så att det blir kul för dem andra så att inte bara jag vinner och att jag jag ska lalla och sånt på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att jag inte bara ska spela för att jag ska vinna varje scenario utan att tex om ja är krim och torskar av snuten så ska jag inte försöka göra så att jag vinner utan låta polisen ta mig och göra ett roligt scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, rdm, fearp, vdm osv.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat på unive innan så har massa kan reglerna några exempel är vdm om jag kör på någon utan anledning, rdm om ja dödar ngn utan anledning osv fearp o sånt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka