Inaktuell Fiskmåsenabdi | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin022

Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Aiman

Ditt discordnamn: FiskmåsenAbdi#1647

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Varför ska just du bli staff? Ja varför ska jag bli staff? Jo för jag känner att jag har rpat länge nu och känner att jag vill gå vidare. Jag är jätte aktiv och vill gå med i staff teamet för att hjälpa till med support o sådant. Jag kommer inte förbruka mina perms. Jag kommer såklart alltid lyssna och vara där när det behövs. Jag är jätte aktiv på dicord samt datan så jag är lätt att nå i pm, jag kommer vara inne jätte ofta på forumet och läsa och hantera forumsanmälningar som bra jag kan. Jag kommer försöka göra servern så bra jag kan.

Jag vill bli donations ansvarig eftersom jag har donerat mycket och det känns kul att ta donation med folk och köpa upp gäng o sådant.

Jag vill bli support ansvarig för att kunna hjälpa folk i support och lösa deras problem så mycket jag kan.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Min vecko aktivitet ser ut så här:
Måndag 16:00 till 23:00
Tisdag 17:00 till 23:00
Onsdag 15:00 till 23:00
Torsdag: 14:00 till 23:00
Fredag 14:00 börjar jag rpa lite sedan äter jag mat vid 16:00 och sedan rpar tills jag blir trött dvs 2-3 på natten
Lördag Jag vaknar vid 10:00 ungefär. Går upp äter frukost och sånt sen vid 13:00 spelar jag till ungefär 16:00 och sedan äter jag middag med familjen därefter spelar/rpar till 2-3 på natten

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat ungefär 8-7 månader och har varit servervakt i 5 månader ungefär.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej jag har varit servervakt i ca 5 månader men kan några commands.
/dv
/noclip
/specc
/ban
/svban
/revive (id)
/kick (id)
/skin (id)
/bring
/goto
/sc skriver i staff chatten
/sv skriver i sv chatten
/ped (id)
/freeze
/unban
/toggleid
/togglechat
/m (id)
/who (id)
/v (spawnar in bil)
/ooc
/setjob
/spec
/announce
/tainmigistaffteamet
/320ärbäst
Det är alla jag kan i nuläget.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså egentligen spelar det ingen roll vilket område i staff teamet jag är med jag vill va support samt donation för att hjälpa folk som till exempel har problem med ngt scenario eller i don de ska köpa upp gäng men ingen är tillgänglig då kan det behövas en till. Ha en trevlig dag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka