Inaktuell Fiskmåsenabdi | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin022

Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Aiman

Ditt discordnamn: FiskmåsenAbdi#1647

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att jag är en mogen och tycker jag är en rätt person som kommer göra sitt jobb så bra jag kan och väldigt lojal. Jag kommer vilja göra communityt mycket bättre och se till satt allt är bra för servern. Jag kommer göra så mycket jag bara kan för att göra servern bättre.

Om jag skulle bli don ansvarig så skulle jag bara använda det mesta av min tid till att ta folks donationer. Jag vill bli don ansvarig mest för att tycker det är kul att hjälpa folk med gäng, att importera in bilar, peds och sånt. Hade det varit någon som inte är "så bra kunnig" så hade jag stötat dom get tips, sagt att detta detta hur man gör så o så att förklara om till exempel vill köpa ped men inte vet hur man gör så hjälper man till.

Support kommer jag ta all min tid åt att hjälpa folk i support med ett jätte bra bemötande. Jag hade inte tagit orätta beslut bara kanske för att jag känner någon så gör jag så han vinner support ärendet utan att man ska vara rättvis.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? minst 3-4 timmar men det brukar alltid vara mycket mer för att jag verkligen älskar servern.

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och typ 2 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej men kan många commandon

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså egentligen spelar det ingen roll vilket område i staff teamet jag är med jag vill va support samt donation för att hjälpa folk som till exempel har problem med ngt scenario eller i don de ska köpa upp gäng men ingen är tillgänglig då kan det behövas en till. Ha en trevlig dag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka