Inaktuell Fiskmåsenabdi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin022

Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Aiman

Vad heter du på discord? FiskmåsenAbdi#1647

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har velat vara MA ganska bra tag nu. Det som får mig att vilja bli MA är att jag har rpat länge och när jag har tråkigt så vill jag ha något att göra som till exempel att ta in nya underbara personer till Unive rp. Har haft många vänner som har varit MA och sagt att det är kul. Det verkar jätte kul att ta in nya personer. Jag är jätte aktiv både på dc, forumet och ingame.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag är en lojal person som vill mitt bästa för serverns skull. Jag kommer ta de mesta av min tid för att kunna få in fler personer till unive. Jag är en lojal människa som vet va jag ska göra.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och som du själv vill bli behandlad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker att medlemmarna ska kunna reglerna och bara rpa hur dom vill kanske krim eller polis men att inte vara problem spelare

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Följa reglerna, göra rpn social och inte vara problem spelare.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska ta ansvar att jag inte tar in några problem spelare och att ta in folk som kan reglerna.

Hur ser din aktivitetet ut? Spelar varje dag hela tiden efter skolan

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka