Nekad Fiskmåsenabdi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig[Tornkvist1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin022

Medlem
Meddelanden
125
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Aiman

Vad heter du på discord? FiskmåsenAbdI#1647

Ange ditt födelsedatum 19 September 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill va MA för att få in fler till unive rp.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För jag gör mitt jobb så bra jag kan så vi kan få in fler medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Respekt och som du bemöter dina vänner man ska helt enkelt bemöta alla trevligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo att man bara följer reglerna och bidrar med en rolig och social rp.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Egentligen inget förutom ett krav det är att inte göra regelbrott.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag ska ta ansvar att ta in medlemmar till unive och att göra mitt jobb helt enkelt

Hur ser din aktivitetet ut? från 16 typ till 23 varje dag i en vanlig vecka, Helg 15 till 19 sen från 19 typ 3-4 på natten, Lov alltid aktiv på forumet samt dc spelar varje dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej, ha en bra dag :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka