Accepterad fiskis petrus | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskis Petrus

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216802844/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae53c1c

Vad är din discord tagg? Fiskis#9016

Vem var det som bannade dig? jgxxja

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde ifrån en polis vid ett trafikstopp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde på vägen mot piren, jag kör lite för snabbt och kommer till ett röd lyse. jag stannade inte utan fortsatte framåt. en polis som jag inte såg stod på andra sidan av vägen. han stannade mig och jag körde in till kanten. Jag hade inget körkort så när han klev ut ur bilen för att ställa frågor så körde jag iväg. jag sladdade ur på vägen och hann inte komma någonstans innan jag blev bannad för copbait.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag skulle självklart inte ha kört från polisen, det var onödigt och jag tar fullt ansvar för det. Men jag tycker inte att det var copbait eftersom de stannade mig och sedan körde jag iväg. det var inte så att jag medvetet försökte få polisens uppmärksamhet. Vet inte hur det såg ut från staffsens perspektiv men jag tycker inte att jag skulle ha blivit bannad i 7 dagar, känns lite överdrivet när jag bara körde ifrån polisen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. råkade köra över en kille på sidan av vägen och blev bannad. Var inte med mening eftersom man knappt kunde se honom. Är mer noga nu att inte råka åka över på trottoaren.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte köra ifrån polisen och bara ta konsekvenserna för mitt onödiga körande.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att vara mer noga med trafik regler och inte köra ifrån polisen onödigt mycket.

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja, jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka