Nekad fiskenforfan | Ban Överklagan [Alchemy120]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165375281/

Ditt Hex-ID: 110000147d48331

Vad är din discord tagg? TRXPZ#1472

Vem var det som bannade dig? alchemy120

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-30 145657.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? därför att jag hoppade ut när 4 personer hoppar ut och riktar och då hoppar jag ut och skjuter

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi va ute och körde sen blev vi jagade av dem jag skjöt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det va jag som gjorde ett stort jävla fel av mig, jag trodde att vi skulle hoppa ut och smälla så fort dem inte riktade eftersom att det va typ de han som körde sa att vi skulle göra

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banad tidigare för att jag sa va vagos nerstängt och sen des har jag aldrig sagt det. men detta va faktist det värsta jag har gjort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte hoppat ut och skjutit utan bara räkt upp händerna när dem riktad

Har du lärt dig någonting efter din ban? o ja jag ska aldrig göra något liknade trodde verkligen inte att det skulle bli så här stora konskvänserr

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka