Accepterad fiskenforfan | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199165375281/

Ditt Hex-ID: steam:110000147d48331

Vad är din discord tagg? fiskenforfan

Vem var det som bannade dig? binkan,berdan1213,Hapyxz,hypen,Lasse,norrlandsjonthe,rutger och vossy

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-20 093904.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? allt började med att jag va jagad av typ 5 bilar så det är 5 bilar mot 1 bil under den tiden dem jagar mig så är jag inte så social. så jag väljer att inte prata så mycket vilket va jävligt dumt. jag fortser köra medans jag e jagad min bil går sönder och jag väljer att hoppa ut och skjuta. Det va så jävla dumt efersom de är 5 mot 1 bil typ och vad fan är oddsen att jag kommer att vinna detta scenario,så de är rätt efterblivet av mig jag skulle lika gära bara sutit kvar i bilen och gärt upp eller hoppat ut ur bilen med händerna uppe. när jag väll tänker efter på de som har hänt så borde jag bara ha spelat för mortpartens sida istället för att spela för att spela för min ega vinning.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag blev ej banad för eän 3 dagar efter scenariot hhade begått, men just där och dåp så skulle jag hämta en polare på torget så vi åkte för att hämta han då blir vi jagade och jakten pågår i ca 10 min sen tillslut så går min bil nästan sönder och hoppar jag utt.........

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det va verkligen inte en felaktig ban de va en solklar ban enligt mig. jag skulle bara ha spelat för motpartnens sida i detta scenario och även varit mycket mer social istället för att försöka vinna ett sceario sem inte en jävel kan vinna. Jag skulle bara ha hoppat ut med händerna uppe eller bara suttit kvar i bilen och bara gätt upp. jag hade verkligen kunnat göra ett mycket bättre scenario av detta. nu när jag tänker efter när typ bara ligger i sängen eller nät ja typ sitter och liriar cs så funderar jag på varför jag gjorde som jag gjorde, jag skulle bara ha spelat för mortpartens vining så hade jag kunnat spela unive nu. allt jag vill just nu är att bli unbannad så ja kan spela unive igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har varit bannad tidigare för att jag skrev free i twt när en grabb åkte in i fängelse, efter den banen har jag inte skrivit free i twt en ända gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle bara ha gätt upp scenariot alltså bara ha hoppat ut i bilen med händerna uppe eller bara ha suittit kvar i bilen och gätt upp hoppet. Det är aldrig kul om man aldrig kan kidnappa någon om man måste vinna vaje scenario därför så får rpen lede vägen till vilket scenario man ska förlora och bli kidnappad, tillexempel så skulle jag ha blivit kidnappad i detta scenario men av någon cp anlednming så valde jag att inte vara social och hoppa ut och skjuta när det är jag mot ca 5 bilar, vilket är jävlet tråkig rp, det va verkligen så tråkig rp asså, jag hade också blivit aur om de som hände dem hände mig. och nu ser man ju vilket val som va bäst, att vara kidnappad eller att få en 7 dagars ban och 2 krim varningar. så klart vill jag ju hälre vara kidnappad, både för att de är mycket roligare rp från både sidor och även för att det ej blir ett regel brott då.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig att man ska vara mycket mer social i sin rp och även att man inte ska vinna varje scenaro. och om ni kommer unbannad mig så kommer ni att få se en stor förbättring från min sida. men jag har lärt mig as mycket av detta, det var nästan bra att jag fick en ban så att jag verkligen fattade vad jag gjorde för fel vilket jag knappt försod just där och då men om jag kolla på klippet så ser det ut som jag är väresta poblemspelaren vilket jag ej vill vara alls, men ja har lärt mig otroligt mycket och kommer garanterat aldrig göra om det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka