Nekad Fisken11 | Medlem ansökning [sigge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fisken11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=1105442851&token=0og6cV2a

Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? miRRe#1111

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter alliam Ahmed han är 24år o bor i staden unive hans bakrund är ljus han bodde med sina föräldrar i en villa han vart adopterad när han var 6 han är en glad snäll och sprallig person men om någon är kaxig så kan han bli jätte sur. Och kaxa tillbaka. Han jobbade som reporter innan han sa upp sig! Men nu ska han ansöka till något annat jobb han är intresserad av bilar så han vill helst va mekaniker. Eller bil försäljare’ när han va liten! När han var liten var allt han tänkte på fotboll han bodde bredvid en liten fotbolls plan ! Men när han var 18 så flyttade han till ett hus i staden unive han fick låna pengar av sin mamma för att köpa ett hus! Sen en dag när han gick på stan träffade han på bilförsäljarna och han hade ingen bil men han hade sparat ihop och köpt en Saab 9-5a nu sparar han ihop för att pimpa om sin bil!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att utveckla servern och jag kommer vara aktiv och göra servern till en bättre plats för alla! Jag är en bra Rpare och vill va med och utveckla servern

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Den har bra detaljer bra system och jag ba allmänt gillar servern! Det är bre rp på!

Hur hittade du Unive? Genom min kompis monkee som är medlem på servern

Vad har du för mål med ditt rollspel? Göra serven till en bra plats och bara RPa bra

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha en bra rp server o spela på där man inte lallar och vdmar och rdmar

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja lite på iconic men har kört mer på unive på sistonde och kommer fortsätta göra det

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka