Accepterad FiskBryn | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FiskBryn

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jonathan

Vad är ditt discord namn? FiskBryn#5661

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2006

Berätta om din karaktär. Zeljko Radic är en 36-årig man som kom till Sverige som flykting från Jugoslavien. Han hade en tuff uppväxt och växte upp i en miljö präglad av brottslighet och gängkultur. Efter att ha etablerat sig i Sverige, bestämde sig Zeljko för att bryta med sitt förflutna och bygga upp en ny tillvaro.

Trots sin bakgrund och tidigare inblandning i kriminella aktiviteter har Zeljko alltid haft en passion för bilar. Han ser dem som mer än bara fordon, utan som konstverk och symboler för framgång. Han samlar på och äger några av de mest exklusiva bilarna från märken som Mercedes och BMW. Att kunna meka med sina bilar har alltid varit en viktig del av hans liv, och hans skicklighet som mekaniker är oöverträffad.

Efter att ha lämnat gängvärlden bakom sig, har Zeljko valt att använda sin kunskap och erfarenhet för att hjälpa andra. Han har startat en egen mekanisk verkstad där han tar emot kunder och erbjuder högkvalitativ service och reparationer. Zeljko har rykte om sig att vara den bästa mekanikern i staden och har skapat en lojal kundkrets.

Genom sitt engagemang och framgång inom fordonsbranschen har Zeljko även blivit en mentor och inspirationskälla för unga människor som kommer från liknande bakgrundar. Han har anställt och tränat tidigare medlemmar i gängen han var en del av, och hjälper dem att bygga upp nya liv och karriärer.

Zeljko Radic representerar en berättelse om överlevnad, förändring och personlig utveckling. Han har använt sin passion för bilar och mekanik som en väg till försoning och en möjlighet att göra gott i samhället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp som jag har visat tidigare när jag var en felfri medlem innan jag gjorde ett misstag. Kommer rpa socialt och hjälpa andra att utveckla sin rp även. Har gjort ett misstag av nästan 1.5 år på servern och anser att jag kan visa samma rp som jag hade innan jag gjorde fel. Var även staff tidigare innan jag valde att avgå p.g.a begränsad tid så känner till regler och hur man ska agera i situationer väl.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna själv utan rpa på ett sätt det blir roligt för alla involverade i scenariot.

Hur hittade du Unive? Spelade på serven sedan 2021 tills jag blev bannad men är nu unbannad

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen tillbaka.
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka