Accepterad FiskarenBarbro | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FiskarenBarbro

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971188116/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c417394

Vad är din discord tagg? FiskarenBarbro#7838

Vem var det som bannade dig? ^8 BubbleGum

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag kan inte ta bild men så här stod det. - Read the error details and take action. - If the issue persists, contact Philip320. Connection rejected by Philip320's server: ❌ Du är temporärt avstängd från Unive ◤ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◥ BanID: iwfkkl Anledning: Tjuvkopplar bil på almännplats, framför polistationen. inte okej. Går ut om: 3 dagar 20 timmar 24 minuter Placerad av: ^8 BubbleGum ◣ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ◢ ❗Felaktig ban? Du kan överklaga den på unive.se/bannad 💡 Se till att läsa våra regler på unive.se/regler för att undvika att bli avstängd. 💚 Målet med den här avstängningen är att du ska lära dig. This is not a message from Cfx.re/FiveM.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För lite sunt förnuft för att jag snodde en bil utanför polisstationen. Men målet med att ta bilen var att min bil hade krockat och funkade inte. Och så var det sent på kvällen, ingen var där och då tänkte jag bara att jag kan sno den för att kunna ta mig till ett garage.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så att jag och min kompis körde i min bil och krockade. Jag var skadad och behövde ta mig till ett garage så jag kunde hämta ut en bil. Jag tänkte att det var ändå så pass sent på kvällen ingen var där så jag började tjuvkoppla den. Jag började köra mot trygg hansa när jag ser min kompis som har kraschat så jag stannar och kollar om han behöver hjälp. Precis när jag stannade för att kolla hur han mår så blir jag bannad i 4 dagar. det stod att jag blev bannad i 4 dagar för att ha snott en bil utanför en polisstation.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban utan det var jag som gjorde fel. Jag valde att tjuvkoppla en bil utanför en polisstation, i läget då så tänkte jag inte för mig. Jag vet inte varför jag inte fattade att det var ganska sunt förnuft. Jag var klantig tänkte inte vad jag gjorde och kommer verkligen ta lärdom av det här.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tror iaf att jag har blivit bannad 3 gånger men kommer bara ihåg 2 av dom. Den första var när jag var ganska ny på Unive och så hade jag en cykel. Jag hoppade med den och gjorde trix men sen råkade jag köra över en person. Han började jaga mig och då efter ett tag så pekade jag finger åt honom för att leka rolig framför mina kompisar. Jag ångar att jag gjorde det. Sedan andra gången jag blev bannad var när jag och en kompis skulle ut och gå en kort stund. Då kom han på en ide att ha på auto klicker på guldvaskningen medans vi var ute. När jag kom hem så var jag permanent bannad och jag ångrar att jag lyssnade på honom och att ha på auto klicker. Jag ångar båda de grejerna stort och har lärt mig att inte lyssna på kompisar om dom vill att jag ska göra något som känns fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det som jag hade kunnat göra annorlunda om vi skulle kunna backa tillbaka tiden är att jag skulle ha tänkt, jag skulle ha tänkt efter vad som känns realistiskt. Jag skulle även tänkt på konsekvenserna av att göra något som faktiskt inte är rätt eller rimligt. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och kommer ta lärdom efter denna ban.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag. Jag har lärt mig att tänkta på sunt förnuft, inte göra saker så hastigt utan tänka igenom situationen och vad som känns rätt eller fel. Jag själv är väldigt aktiv på Unive älskar att spela roll spela med kompisar och andra människor. Vet bara inte vad jag ska göra på dessa 4 dagar om bannen är kvar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Jag kommer att välja att unbanna dig, på grund av att jag ser att du verkligen har tagit åt dig från bannen och att du vill förbättra dig, tänk på att inte tjuvkoppla andras bilar och tänk på RP nivån du har, det är inte okej att försöka ta någon annans bil.

Ditt ban överklagande är godkänd.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka