Accepterad FiskarenBarbro | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FiskarenBarbro

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971188116/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c417394

Vad är din discord tagg? fiskarenbarbro

Vem var det som bannade dig? Lowq

Bild på banmeddelande: unive ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de såg det som att vi lallade när vi åkte segway men vi gjorde det i själva verket för att inte verka som ett hot. Jag tror att staffs valde att banna mig för att de fick klagomål från andra som rpade. Men de gjorde också fel.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kolegor åkte segay nära ett kriminelt område för att inte skrämma folk. Sedan arresterar vi någon som hade skjutit mot oss runt 20-30min innan detta. Han har då ett vapen på sig och jag beslagtar det. Han börjar skrika och slåss. han buggar sig ur sina handfängsel, slår mig och börjar att råna mig genom en knapp i inventorit. Sedan lyckas min kolega arrestera honom och tar tillbaka vapnet. De kör iväg med bil men kommer tillbaka sekunder efter. Vi riktar vapen på de så att de ska hoppa ut ur bilen men de bryr sig inte. De följer efter oss även fast vi riktar på de och sedan blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban då jag gjorde fel som åkte med segway på snön. De kriminella tyckte att jag rpade dåligt men det gjorde de också. De buggar av sig sina handfängsel och bryr sig bara om sina vapen. De fear rpar genom att inte bry sig när man riktar vapen på de. Jag står för att jag gjorde fel och jag ber om ursäkt från min del.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varit för jätte länge sedan då jag inte spelat på ganska länge så jag minns inte så mycket. Men då har jag blivit bannad när jag inte var lika bra på rp och typ under scenarion när folk har blivit arga för att de förlorade sceariot.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat välja ett annat fordon att åka med och kanske inte åkt nära ett stökigt område Men det är ju ändå vårat jobb som polis. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde fel. Jag står för felen jag gjorde och ber om ursäkt. Det här kommer inte att upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldigt mycket efter denna ban. Jag har lärt mig att tänka lite mer logiskt och att inte åka segway på snön. Jag ber om ursäkt för det jag gjorde fel. Jag står för felen jag gjorde och ber om ursäkt för det. Detta kommer inte upprepas i framtiden och jag kommer tänka på detta när jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka