Accepterad FiskarenBarbro | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FiskarenBarbro

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198971188116/

Ditt Hex-ID: steam:11000013c417394

Vad är din discord tagg? fiskarenbarbro

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-27 185813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde något som var emot emot reglerna. Jag tazerade någon när jag inte fick. Jag tror att jag blev bannad från discorden för att staffen som bannade mig var väldigt omogen och tillomed hotade mig. Han hade något emot mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt som polis och patrullerade och sköt några med tazer vilket jag vet är emot reglerna och ber om ursäkt för. Iaf, jag patrullerade och blev bannad efter mitt dåliga beteende

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde fel när jag tazerade någon när jag inte borde gjort det. Om jag ska hänvisa till regler så skulle jag säga att det var sunt förnuft, men staffen som bannade mig valde att kalla det "följer inte standarden på Unive" vilket jag anser vara fel av honom. Som staff borde han ta mer ansvar och visa den bättre sidan vilket han inte gjorde.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare. Vem har inte? Iaf, jag har inte kört unive på flera månader så jag minns knappt mina bans. Men det har väll varit lall samt lite annat när jag var som nyast på denna rollspel server. Senare har det varit clogg nån gång och power gaming har väll påkommit också.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag skulle ha gjort något annorlunda så skulle jag väll bara patrullera som vanligt och göra trafikstopp på bilar som går 700 och väger 3000 och blivit skjuten, kidnappad eller bara överkörd av den större mängd kriminella som de gillar att kalla sig på denna rollspel server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om jag har lärt mig något så skulle det vara att jag inte ska göra regelbrott samt andra saker som går emot standarden på unive. Jag ber om ursäkt till de som fick en tazer i huvudet när de bara försökte rollspela. Detta bedrövliga beteende kommer inte att uppstå igen. Mvh Fiskaren Barbro

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

@LUDDE

-𝑀𝑒𝒹 𝓋ä𝓃𝓁𝒾𝑔𝒶 𝒽ä𝓁𝓈𝓃𝒾𝓃𝑔𝒶𝓇-

-𝟣𝒥𝒶𝒷𝒷𝒶 - 𝐻𝑒𝓁𝓅𝑒𝓇-
-𝒰𝓃𝒾𝓋𝑒 𝑅𝑜𝓁𝑒𝓅𝓁𝒶𝓎-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka