Accepterad FiskarenBarbro | Ansökan till Servervakt[HITMAN & LUDVIG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

FiskarenBarbro

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Valentin

Vad heter du på discord? FiskarenBarbro#7838

Ange ditt födelsedatum 22 September 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag går inte på någon sport men jag har skola. Jag går i skolan från kl 8 till kl 15:00. Jag brukar oftast kunna vara aktiv minst 7 timmar per på vardagar och på helgen kan jag vara aktiv minst 10 timmar per dag. Men ibland har jag prov och då kan jag fortfarande spela Unive men jag måste dra av en timme eller 2 för att kunna plugga.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem på Unive 2022-05-14.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har blivit bannad 13 gånger.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att göra servern till en bättre plats för alla. Man ska fortfarande rpa och inte ändra sin rp på grund av att vara servervakt. En servervakts uppgift är att kicka/banna folk som lallar eller folk som inte följer reglerna och förstör rp nivån på servern. Man ska även få icke medlemmar och medlemmar att lära sig av sina kicks eller bans så att de inte upprepar det de gör fel.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt på Unive för att skapa en roligare rp på servern. Jag och många andra ser oftast folk som lallar och folk som inte kan reglerna särskilt bra. Jag vill bli servervakt för att jag ska kunna lära icke medlemmar och medlemmar vad man får eller inte får göra och kunna skapa en roligare rp för alla på Unive.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse räknas som att man blir dödad under ett skottscenario revvar sig själv under ett skottscenariot bara för att kunna få ett övertag i skottlossningen. Det finns även andra sätt man kan abusa sv och det är om man håller på att dö för att man inte har mat eller plåster och på det sättet revvar man sig själv. Det räknas som abuse och korruption. Korruption kan även vara om någon servervakt kickar eller bannar folk utan anledning. Och med anledningen t.ex sämst, eller andra fula ord eller håningar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka