Accepterad Fiskar fille | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Hejsan

Medlem
Meddelanden
170
Reaction score
12
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Ange ditt födelsedatum 4 Juli 2006

Vad heter du på discord? Hejsan#8779

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndagar : 16.00 - 21.30
Tisdagar : 16.00 - 21.30
Onsdagar : 16.00 - 21.30
Torsdagar : 16.00 - 21.30
Fredagar : 15.00 - 02.00
Lördagar 10.00 - 02.00
Söndagar 10 - 21.30

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat unive i ungefär 2-3 månader.

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa staff - teamet och underlätta för dom så att t ex. om någon bryter mot RDM eller VDM osv så kan jag direkt SV-banna eller varna dom, sen såklart vill jag få bort lallare från Unive. På senaste tiden så har jag märkt att det är väldigt många som pratar OOC och lallar väldigt mycket, detta märker jag att staffsen inte hinner med så då vill jag kunna vara där och under lätta för dom så mycket det bara går, för att detta sänker RP-nivån väldigt mycket. Jag skulle också vilja lära ut folk bättre RP genom att varna dom och hur dom ska göra för att inte då bli bannade eller kickade osv. Det jag vill göra som servervakt då är att göra Unive till en tryggare och bättre plats för seriösa spelare.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är att under lätta för staffsen som inte kan vara överallt. Jag vill kunna få stopp på lallare som förstör RP-nivån. Jag vill också få stopp på det folk som inte följer reglerna till ex. kicka dom och skriva "Läs reglerna" jag vill få bort det folk som förstör hela RPn och göra så att folk blir tryggare och mer bekväma med att Rpa på Unive. Jag vill bli just servervakt på Unive för att jag tycker att Unive är den bästa servern så derför vill jag underlätta för dom.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag tänker lära folket reglerna som inte kan och gå in med de åtgärder. Jag kommer att se till att alla som inte följer reglerna och främst grundreglerna att dom lär sig dom. Jag kommer att göra mitt aldra bästa för att Unives spelar ska bli trygga med att Rpa på denna server och göra mitt bästa för att detta ska bli den bästa Rp servern i sverige vilket vi är men i eurpa.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är en seriös Rpare och för att detta spelet är det roligaste jag spelat. Jag tycker att jag kan bli servervakt för att jag är aktiv hela tiden om jag inte har skola eller är iväg på familje saker. Jag kommer bara använda mina perms till saker det verkligen behövs användas till ex. regelbrott, lall osv. Jag kommer att underlätta så mycket jag bara kan för staffsen så att dom inte behöver vara överallt och ha uppsikt för allt. Jag vill också kunna fixa bilar som står mitt på motorvägen som förstör serverns prestanda.

Varför vill du bli servervakt? För att det hade varit roligt att kunna "vakta" servern då jag menar att gå mot folk med åtgärder som bryter mot reglerna. Jag vill hjälpa servern så att det blir en ännu bättre server och att mindre regler bryts. Jag vill kunna hjälpa folk som har lite svårare med Rpande och visa dom hur man ska göra eller lära dom så att det blir högre RP-nivå. Jag vill kunna häjlpa Unive så att denna server blir bättre och RP-nivån höjs.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag tycker själv att jag kan några, jag har lärt mig nu vad servervakter kan så här kommer dom : /dv : det gör så att bilar eller fordon despawnar. /svban (id) det gör så att dom bannas i 60 minuter. /sv det är en chatt för bara servervakter. /kick för att kicka dom ifall dom bryter en liten regel så att dom lär sig att inte göra så. /toggle id för att kunna se folks id som är nära. och sen /who för att se vilka roller dom har ex. om dom har något kirminellt på sig så kickar eller svbannar man dom för krim utan krim.

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Jag har varit bannad ungefär 4 gånger två gånger för krim utan krim och innan det så blev jag bannad för lallare och sådannt för då så hade jag nyss börjat med Rp och lärde mig och den sista var poweraming. Jag ångrar alla mina banns och i nuläget så fattar jag inte hur dum jag var och blev bannad för dom sakerna.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka