Nekad fisk69 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fisk69

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? August Frost

Vad är ditt discord namn? hammarbyare69

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter Niklas, Peter är 23 år gammal och är ny i staden Unive eftersom han och hans familj blev utskickade från Tyskland, Peter har ända sen han var ung haft ett stort intresse för motorer och gillar att mecka med sin moppe och sina föräldrars bilar, När Peter blev lite äldre fick han ett jobb på Mekonomen och har jobbat där ett tag och känner sig verkligen hemma där med sina kollegor, Peter har inga vänner förutom sina kollegor men han trivs ändå bra i staden bara att han söker vänner och folk att hänga med och göra saker med tex ha grill fest eller gå på klubben med sina kompisar när han har fått ihop flera kompisar, Peter satsar även stort för sitt bil intresse och hoppas att någon gång bli chef på något jobb som man lagar och reparerar bilar på och vara känd över hela staden för det han gör och att när någon behöver hjälp med bilen ska dem ringa till just Peter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett seriöst rp och och vill gärna få in fler seriösa rpare på servern men även en massa roliga scenarion för mig och alla andra på unive men även en social karaktär som känner många och får alla på bra humör.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska göra så scenariot blir roligt för båda två även fast man förlorar eller vinner, Man inte ska vinna varenda scenario man är i eftersom då blir det tråkigt för dem man har scenariot med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM/ Döda utan anledning, VDM/köra över folk utan anledning, Fearrp/Va rädd om ditt liv, Metagaming/Inte ta information från ooc till ic, NLR/new life rule du kan inte komma ihåg nått om du dör, Suntförnuft/Logiskt tänkande, Powergaming/att göra onaturliga saker.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har RPat i ca 1år och har kört tidigare på unive sen blev jag bannad men har lärt mig av mina misstag har även kört på velo, vation och valon.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Senast ändrad:
Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka