Nekad Fisk3n | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Fisk3n

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197978953587/

Ditt Hex-ID: STEAM_0:1:9343929

Vad är din discord tagg? Fisken#8350

Vem var det som bannade dig? ~Ovve.

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft, VDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För han/hon trodde jag VDM när min bil buggade in i honom och välte hans bil helt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde max 20-30km/h. Gjorde en U-sväng när en svart stor bil ploppade upp framför mig/på mig och dom vändes upp och ner på taket.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Hade absolut ingen avsikt att köra på någon eller något. Kan förstå att det ser ut som det men så var faktiskt inte fallet. Jag själv blev chokad av vad som precis hände och stod helt stilla utan reaktion pga chocken. Han knappas reagera innan jag var bannad ifrån serven. Isåfall om jag glömde rollspela precis när smällen hände. Men han knappas göra det. JAG vill inte säga att ovve gjorde fel då det verkligen ser ut som om att jag gör det. Men jag såg dom verkligen inte innan deras bil låg på taket.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 0

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Reagerat direkt och frågat hur det gick. Ifall dom behöver hjälp till sjukhus eller ringa på ambulans. (själva krocken kan jag inte göra något annorlunda då dom bara ploppa upp på min bil?)

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vara mer vaksam. Reagera snabbare. Köra med video inspelning konstant.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka