Nekad fishstick208 | Medlem ansökning [duden]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fishstick208

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sixten

Vad är ditt discord namn? köttbullemannen

Vad är ditt födelsedatum? 2 December 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kallele Jonsson 25

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, bil intresserad och nyfiken.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hade mycket kompisar för men sen började de glida ifrån till kriminella personer men jag stannade kvar men sen hittade jag nya vänner som var snälla och inte kriminella och var mycket roligare, framtidsplaner kommer jag förmodligen jobba med bilar eftersom att jag är intresserad i bilar och minna kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att hjälpa folk och hålla på med bilar.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att båda parterna ska ha roligt, alltså att man inte ska spela bara för att vinna utan att man ska spela så att man har roligt och att båda parterna ska kunna vinna och inte bara en själv. Ja det är roligt att vinna men man måste även göra ett scenario så att båda parterna har roligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Har inte brytit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Ansvar, Visa ansvarstagande för servern och communityt genom att rapportera eventuell korruption, regelbrott eller annan viktig information till staffs. Bidragande Bidra till servern och communityt utifrån din egen förmåga och verka alltid för att förbättra det.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!

Jag vill att du utvecklar Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - du måste skriva mer här

Samt att du skriver rätt discord.

Du har 24h på dig att komplettera din ansökan innan vi nekar den automatiskt. Besvara meddelandet när du gjort det!

Hej!

Jag vill att du utvecklar Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär - du måste skriva mer här

Samt att du skriver rätt discord.

Du har 24h på dig att komplettera din ansökan innan vi nekar den automatiskt. Besvara meddelandet när du gjort det!
klar nu

Senast ändrad:
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/univeDu har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Senast ändrad:
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/univeDu har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)
nu är det klart

Du får en sista chans att skriva in rätt discord därefter kommer vi neka din ansökan och du får göra en ny om 24h.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad
Anledning: Inte kompletterat, det vi hänvisat till tänk på att ni nästa ansökan ha rätt discord.

Du får ansöka igen om 24h!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka