Nekad Fishingbig | Whitelist ansökning [Boel]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fishingbig

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/feqqa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot#1575

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktärs består av erfarenhet inom GTA Online & Minecraft RP. Har ej spelat på nästa 1,5 år och vill komma in till något som är lite mer Roleplay som FiveM och hittade denna servern och tänkte ge det en chans till. Jag är 19 år och känner mig tillräckligt mogen för detta. Mina intressen är Mureri & Byggnadskonst och snygga bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tidigare erfarenhet från Minecraft RP som Domare och hade tänkt mig FiveM nu och hade tänkt testa något nytt som tex maffia eller något. Har ägt en stor Minecraft Server vid namn AgoniaSMP som innehåller bara RP med Rättegångar, banker osv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att jag gillar både roleplay och gta. Jag ser även emot att starta företag.

Hur hittade du Multistaden? Hittade den genom FiveM server listorna och ni hade många spelare och tänkte att jag kunde bli en av er!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få en rolig upplevelse med RP spelet och alla bilarna så tjäna en massa pengar och kanske maffia eller nåt kul.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? I och med FiveM är ganska nytt till mig så vill jag nog bara hålla mig till en server, så satsar på bli en av er!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka