Accepterad Fishingbig | Whitelist ansökning [A.William] [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fishingbig

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/feqqa/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? Elliot#1575

Vad är ditt födelsedatum? 10 Februari 2002

Berätta om din karaktär. Jag är en karaktär som gillar MC-gäng och kriminalitet, jag skulle vilja beskriva mig som en Ledare då jag gillar leda operationer och är Alpha. Är en väldigt intresserad själ som suktar efter bli rikast och bli den bästa en väldigt tävlingsinriktad kille. Har länge hållt på med MinecraftRP som Domare och även bakgrund till det varit Terrorist på MinecraftRP. Jag har länge spelat GTA 5 och är tillbaka starkare än någonsin som är supertaggad på att spela Multistaden, även läst reglerna.

Är 18år och utbildar mig just nu irl så har tid lite då och då men är aktiv +4 timmar om dagen. Jag älskar sportbilar och gillar konceptet med Svenska bilar i GTA det är hur häftigt som helst. Har väldigt stor erfarenhet av RP i Minecraft dock men tror det är ganska likadant förutom det här med körkort. Men det kommer nog gå bra om man har körkort irl^^.

Varför ska just du bli whitelistad? Har alltid haft en speciell kärlek för RP och dess stil. Ända sen jag såg FiveM har jag velat börja spela men inte vetat hur jag går tillväga men nu har har mina vänner hjälpt mig och rekommendera denna servern. Jag kommer ta det på högsta allvar och följa regler och lagar som är spikat. Jag streamar lite då och då kanske blir lite streams på denna servern, med tidens gång kanske jag kan uppgradera mig som Mod/Admin och hjälpa nya spelare att känna sig välkomna och försöka förstärka deras drivkraft att fortsätta spela på serven med en så hög RP nivå och realism som det går. Alla på Multistaden ska kunna vara precis som dom vill och skapa sin egna karaktärer på vilket sätt som helst utan att någon ska vara elak mott dem. Därav respekterar jag alla individer hur dem än ser ut eller var dem kommer ifrån. Jag kan ta mycket ställning och är inte blyg att säga något men jag tänker mig alltid för innan jag säger något.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill gärna bli en del av erat Community och det verkar vara en jätte fin server som är bra scriptad och har underbara Staffs, det är exakt en sån här server jag vill bli välkomnad till om jag får äran såklart^^. Jag kan bidra med mycket roliga utredningar för polisen och många mysterium.

Hur hittade du Multistaden? Det var inte så himla svårt ni ligger längst uppe på Sverige toppen och även kollat på någon som streamat Multistaden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att starta egen MC klubb eller kanske bli medlem i någon och rida runder och hittat på kriminalitet, då poliserna kommer ha många roliga uppdrag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nix, satsar på bli en av er!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka