Nekad Fishe24 | Medlem ansökning [Rom1n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bonden

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
8
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/cgdk-fbrj/CNMDTBQV

Vad är ditt namn i verkligheten? Nico

Vad är ditt discord namn? Fish 2#6969

Vad är ditt födelsedatum? 24 Maj 2003

Berätta om din karaktär. Nico Ravelli. Född i Sverige 2003 i Malmö. Pappa, (David). Född i Sverige. Mamma, (Felicia). Född i Sverige.

Nico är född i ett villaområde i västra Malmö. I skolan var han en lugn person som för det mesta skötte sig själv. Han startade aldrig bråk men om någon tigger om det så backar han inte. Nico gick ut grundskolan med medelmåttiga betyg och började på gymnasiet för att sedan jobba på Postnord. Nico har ett stort intresse inom bilar och datorer. Enda sedan han var ett barn har han alltid kollat på när hans pappa meckar med sin bil. Han såg bilar mer som en hobby än ett yrke och är då därför han inte är mekaniker.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem här på Unive så att jag kan ta del av servern fullt ut. Så jag kan ha så roligt med mina vänner som det bara går och att jag någon gång i framtiden vill söka jobb hos Polisen. Vill även kunna få tillgång till resten av er Discord-server. Tillägger även att jag vill känna som att jag verkligen är en del av ert community. När jag blir medlem sprider jag denna servern till alla mina vänner som spelar FiveM.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det var en vän som berättade för mig om Unive och sa att det finns mycket bilrelaterat i Unive och trodde då att det skulle passa mig perfekt. Vilket det då gör för att jag har fortsatt spela. Tycker även att RP är kul överlag och att man kan spela med sina vänner.

Hur hittade du Unive? En god vän tipsade mig om er. Det var ett mycket bra beslut att gå med er.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att förbättra min RP så jag kan bidra till en bättre upplevelse för folk som tar det seriöst som jag. Det viktigaste målet är att jag vill ha så kul som möjligt i er RP!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mina mål här på Unive är att jobba inom Polismyndigheten. Det lockade mitt intresse här sedan dag ett. Vill jobba mycket så jag tjänar pengar för att kunna köpa mina drömbilar. Ett till mål är att hitta fler vänner. Redan nu har jag hittat en vän i er server.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det är jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka